❞ البارت السادس
بعد يومان في الغابه
نوح:كنت مستنيكي
عشق بابتسامه:و ياتري اتأخرت عليك
نوح بابتسامة:حتي لو هستناكي العمر كله
عشق بهمس:ايه التوقيع ده بقي مش كفايه عليا ضحكتك
نوح:بتقولي حاجه يا عشق؟!
عشق بانتباه:ها لا ايه مش ناوي تعلمني رمي الاسهم
نوح: اكيد طلبات عشق هانم مجابه
عشق بضحك:يا سيدي يا سيدي طب يلا بينا
نوح:بصي اقفي زي ما انا واقف كده
عشق:كده
نوح:ارفعي كتفك شويه
عشق:تمام وبعدين
نوح:حطي السهم بقي في القوس وشدي الخيط
عشق:كده
نوح:شدي الخيط للأخر
عشق:ده صعب اوي مش عارفه أشده
نوح :مش فاهم بتشيلي سيف ومش عارفه تشدي خيط
عشق بتذمر:علي فكره بقي السيف اسهل
نوح بضحك علي شكلها:طبعا اكيد
قال كلماته ثم وقف خلفها ومسك يدها التي بها السهم ووضعها في القوس وسحب الخيط لينطلق السهم بكل قوه
عشق في نفسها : ياربي ايه التوتر ده حاسه ان قلبي هيقف
نوح : عشق
عشق بأنتباه: اه ثم اكملت بحماس واااو ده حلو اوي شفت ازاي انطلق بسرعه شفت
نوح بابتسامة علي حماسه:شفت
عشق:انا همشي دلوقتي ماشي
نوح:استني هتيجي امتي
عشق:بكره إن شاء الله علشان تعلمني
نوح: و لو مجتيش
عشق:اليوم اللي هتيجي و متلقنيش هتلقيني موجوده في المكتبه
نوح:انهي مكتبه الإمبراطورية مكتبتها كثير
عشق:المكتبه اللي هتجمع بينا هتكون المكتبه القريبه منا سلام
نوح وهو يضع يده علي رأسه:ياربي علي الغازك يا عشق
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت السادس
بعد يومان في الغابه
نوح:كنت مستنيكي
عشق بابتسامه:و ياتري اتأخرت عليك
نوح بابتسامة:حتي لو هستناكي العمر كله
عشق بهمس:ايه التوقيع ده بقي مش كفايه عليا ضحكتك
نوح:بتقولي حاجه يا عشق؟!
عشق بانتباه:ها لا ايه مش ناوي تعلمني رمي الاسهم
نوح: اكيد طلبات عشق هانم مجابه
عشق بضحك:يا سيدي يا سيدي طب يلا بينا
نوح:بصي اقفي زي ما انا واقف كده
عشق:كده
نوح:ارفعي كتفك شويه
عشق:تمام وبعدين
نوح:حطي السهم بقي في القوس وشدي الخيط
عشق:كده
نوح:شدي الخيط للأخر
عشق:ده صعب اوي مش عارفه أشده
نوح :مش فاهم بتشيلي سيف ومش عارفه تشدي خيط
عشق بتذمر:علي فكره بقي السيف اسهل
نوح بضحك علي شكلها:طبعا اكيد
قال كلماته ثم وقف خلفها ومسك يدها التي بها السهم ووضعها في القوس وسحب الخيط لينطلق السهم بكل قوه
عشق في نفسها : ياربي ايه التوتر ده حاسه ان قلبي هيقف
نوح : عشق
عشق بأنتباه: اه ثم اكملت بحماس واااو ده حلو اوي شفت ازاي انطلق بسرعه شفت
نوح بابتسامة علي حماسه:شفت
عشق:انا همشي دلوقتي ماشي
نوح:استني هتيجي امتي
عشق:بكره إن شاء الله علشان تعلمني
نوح: و لو مجتيش
عشق:اليوم اللي هتيجي و متلقنيش هتلقيني موجوده في المكتبه
نوح:انهي مكتبه الإمبراطورية مكتبتها كثير
عشق:المكتبه اللي هتجمع بينا هتكون المكتبه القريبه منا سلام
نوح وهو يضع يده علي رأسه:ياربي علي الغازك يا عشق
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الخامس عشر
عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك
كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو
نوح:يجي منك
برق بضحك:و انت مش بطال
نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً
برق:نوح وراك
لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم
نوح وبرق برعب:عشق
استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق
عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير
برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا
عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت
قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ
عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي
برق:راحه فين
عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا
اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم
عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي
سامر: لو موفقتش
عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني
سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده
عشق :متأكد
وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق
عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا
محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا
عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك
قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام
الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم
عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم
عشق بتعب: فزنا
ثم سقطت مغشي عليها
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الخامس عشر
عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك
كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو
نوح:يجي منك
برق بضحك:و انت مش بطال
نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً
برق:نوح وراك
لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم
نوح وبرق برعب:عشق
استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق
عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير
برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا
عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت
قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ
عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي
برق:راحه فين
عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا
اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم
عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي
سامر: لو موفقتش
عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني
سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده
عشق :متأكد
وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق
عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا
محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا
عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك
قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام
الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم
عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم
عشق بتعب: فزنا
ثم سقطت مغشي عليها
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت التاسع عشر
فعل برق ما قاله نوح ذهب كليهما وراء من اخذ الرساله و عرفوا مكان عشق
برق: هتعمل ايه دلوقتى
نوح : خليك مستخبي هنا و انا هجيب الفرسان تحاصر الكوخ علشان محدش يهرب
برق : تمام
ذهب نوح و احضر الجنود حاصر الجنود الكوخ دون ان يلاحظهم احد اتنظر نوح دقائق ثم اعطي اشاره الهجوم
بعد مده من الوقت مات قطاع الطرق وتم اثر فؤاد
داخل الكوخ
كانت عشق جالسه في زاويه الغرف ضامه نفسها وعيونها حمراء من البكاء وتنظر لذلك الثعبان الذي علي الجنب الاخر من الغرفه
عشق ببكاء: يارب يعنى انا ما بين كل الحيوانات ملقوش غير تعبان كانوا جابوا تنين كنت هتعامل معاه زي ما مهيرة عملت انما تعبان اتصرف معاه ازاي يارب
في هذه اللحظه سمعت هجوم علي قطاع الطرق وبعد وقت هدء الصوت ودخل نوح
عشق بصريخ: متدخلش في تعبان متدخلش
اغلق نوح الباب ثم اتجهه لخلف الكوخ كسر الخشب الذي كان يغلق النافذه ثم دخل من النافذه
عشق ببكاء: نوح نوح
نوح وهو يفك قيودها: انا هنا يا حبيبتي اهدي
عشق: ابعد البتاع ده من هنا يا نوح ارجوك
نظر نوح للثعبان ثم سحب سيفه وقتله
عشق بصريخ: اه خرجني خرجني من هنا
نوح وهو يحملها: قاتله نص جيش العدو وخايفه من الثعبان يا اخره صبري
عشق: انت متعرفش التعبان ده مخيف قد ايه
برق : عشق
عشق وهي تحضن اخاها ببكاء: برق
برق وهو يلمس علي راسها: اهدي انا هنا خلاص خلينا نروح
نوح: خدها انت و روح انا لسه هسلم فؤاد للامبراطور
برق: طيب احنا هنمشي سلام
اتجه برق و عشق الي البيت استقبلها سراج واتين بالكثير من الاحضان والقبلات
بعد اسبوع
سراج: عندي ليكم خبر
اتين: في ايه
سراج: النهارده ولاول مره هيظر ولي العهد
برق وعشق: ايه
اتين: من ساعه ولادته وهو مخرجش من القصر محدش يعرف شكله بيقولوا انه وحش
عشق:او يمكن الامبراطور خايف عليه من اعداءه بذات انه الشئ الوحيد اللي من ريحه الامبراطوره المتوفيه
سراج: ممكن المهم قوموا اجهزوا مش عاوزين نتأخر
في المساء في الحفله
كان الجميع يقف وهو في حاله حماس تام فأخيراً اليوم سوف يظهر ولي العهد لاول مره
ساهر :انسه عشق تسمحيلي بالرقصه الافتتاحيه
كانت سترفض عشق لكن أتاها صوت من ورا ضهرها يقول
نوح بعيون مظلمه:لا مش ممكن ولو ممشتش من هنا انا هكسر عظامك دلوقتي حالا
ترجع ساهر بسرعه والخوف يملئ عيناه
عشق بأعجاب:واو ايه الجمدان ده
نوح بغمز :عجبتك
عشق بضحك:اوي ايه الحلاوة دي وايه اللبس ده
نوح وهو يقبل يدها :شويه وهتعرفي انا لازم امشي دلوقتي
عشق:هتتأخر
نوح:لا شويه وهتلقيني جنبك
مضي بعض الوقت ثم ظهر الامبراطور حياه الجميع
حسني:حفله النهارده لثالث اسباب الصراح اولهم هو الاحتفال بالنصر علي مملكه الظل واحتلال الامبراطوريه المملكه والحاجه التانيه وهي اني اعرفكم علي ولي العهد انما الثالثه بقي فدي ولي العهد اللي هيعلن عنها
ثم نظر خلفه وقال الامير نوح اتفضل
حياه الجميع بستثناء عائله عشق الذيم كانوا في ذهول تام ان نوح هو ولي العهد
بدأ الجميع يتهافت علي نوح ويتحدثون معه لم يكن نوح منتبه لهم بل كان تركيزة علي شيطانته الصغيره التي كانت تنظر له بغضب ثم اختفت من امام
نوح: طب معلش عن اذنكم دلوقتي
نوح:برق عشق فين
برق: تحياتى سموك
نوح: برق انا نوح نوح و بس من غير سموك
برق: ميصحش سموك
نوح وهو يبتسم و يتذكر كلام عشق: ملكش دعوة يصح وكمان احنا خلاص بقينا اصحاب فين عشق بقي
برق بأبتسامه: في البلكونه
نوح : تمام
في البلكونه
نوح: عشقي
نظرت له عشق وتحركت لتذهب لكن امسك نوح يدها منعها من الذهاب
عشق بهدوء : سبني جلالتك
نوح: بلا جلالتك بلا بتاع انا نوح
عشق: ميصحش سموك
نوح: لا يصح ملكيش دعوه وكمان اصحاب لا احباب
عشق: انت غلط انا محبتش نوح ولي العهد انا حبيت نوح صديقي
نوح: ما الاتنين واحد يا عشق
عشق: لا يا نوح الاتنين مش واحد انت كدبت عليا يا نوح وخبيت عليا انت مين
نوح: مكنتش عاوز اتحب لاني ولي العهد
عشق: وانا عمرى ما كنت هحبك علشان لقبك يا نوح بأمارة اني حبيت نوح الشخص العادي
نوح وهو يجلس علي ركبته : انا اسف يا عشقي انا غلط سمحيني عشق تقبلي تتجوزيني
عشق برخامه: اتجوز مين
نوح بضحك: تتجوزي نوح صديقك
عشق بأبتسامه: اذا كان كده ماشي
البس نوح عشق خاتمها ثم احتضنها بسعاده كأن سعادته كلها تتلخص في عشق
نوح بسعاده: جلاله الإمبراطور عندي حاجه اتمني توافق عليها
حسني: ايه هي
نوح وهي ينظر لعشق بسعاده: يكون فرحي علي عشق الاسبوع الجاي
حسني بأبتسامه: بالسرعه دي
نوح بأبتسامه: بالسرعه دي
حسني: يبقي الاسبوع الجاي فرح الامير نوح علي الانسه عشق
عشق بضحك: انت مجنون
نوح وهي يقبل يدها: مش اكتر منك يا شيطانتي الصغيره
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت التاسع عشر
فعل برق ما قاله نوح ذهب كليهما وراء من اخذ الرساله و عرفوا مكان عشق
برق: هتعمل ايه دلوقتى
نوح : خليك مستخبي هنا و انا هجيب الفرسان تحاصر الكوخ علشان محدش يهرب
برق : تمام
ذهب نوح و احضر الجنود حاصر الجنود الكوخ دون ان يلاحظهم احد اتنظر نوح دقائق ثم اعطي اشاره الهجوم
بعد مده من الوقت مات قطاع الطرق وتم اثر فؤاد
داخل الكوخ
كانت عشق جالسه في زاويه الغرف ضامه نفسها وعيونها حمراء من البكاء وتنظر لذلك الثعبان الذي علي الجنب الاخر من الغرفه
عشق ببكاء: يارب يعنى انا ما بين كل الحيوانات ملقوش غير تعبان كانوا جابوا تنين كنت هتعامل معاه زي ما مهيرة عملت انما تعبان اتصرف معاه ازاي يارب
في هذه اللحظه سمعت هجوم علي قطاع الطرق وبعد وقت هدء الصوت ودخل نوح
عشق بصريخ: متدخلش في تعبان متدخلش
اغلق نوح الباب ثم اتجهه لخلف الكوخ كسر الخشب الذي كان يغلق النافذه ثم دخل من النافذه
عشق ببكاء: نوح نوح
نوح وهو يفك قيودها: انا هنا يا حبيبتي اهدي
عشق: ابعد البتاع ده من هنا يا نوح ارجوك
نظر نوح للثعبان ثم سحب سيفه وقتله
عشق بصريخ: اه خرجني خرجني من هنا
نوح وهو يحملها: قاتله نص جيش العدو وخايفه من الثعبان يا اخره صبري
عشق: انت متعرفش التعبان ده مخيف قد ايه
برق : عشق
عشق وهي تحضن اخاها ببكاء: برق
برق وهو يلمس علي راسها: اهدي انا هنا خلاص خلينا نروح
نوح: خدها انت و روح انا لسه هسلم فؤاد للامبراطور
برق: طيب احنا هنمشي سلام
اتجه برق و عشق الي البيت استقبلها سراج واتين بالكثير من الاحضان والقبلات
بعد اسبوع
سراج: عندي ليكم خبر
اتين: في ايه
سراج: النهارده ولاول مره هيظر ولي العهد
برق وعشق: ايه
اتين: من ساعه ولادته وهو مخرجش من القصر محدش يعرف شكله بيقولوا انه وحش
عشق:او يمكن الامبراطور خايف عليه من اعداءه بذات انه الشئ الوحيد اللي من ريحه الامبراطوره المتوفيه
سراج: ممكن المهم قوموا اجهزوا مش عاوزين نتأخر
في المساء في الحفله
كان الجميع يقف وهو في حاله حماس تام فأخيراً اليوم سوف يظهر ولي العهد لاول مره
ساهر :انسه عشق تسمحيلي بالرقصه الافتتاحيه
كانت سترفض عشق لكن أتاها صوت من ورا ضهرها يقول
نوح بعيون مظلمه:لا مش ممكن ولو ممشتش من هنا انا هكسر عظامك دلوقتي حالا
ترجع ساهر بسرعه والخوف يملئ عيناه
عشق بأعجاب:واو ايه الجمدان ده
نوح بغمز :عجبتك
عشق بضحك:اوي ايه الحلاوة دي وايه اللبس ده
نوح وهو يقبل يدها :شويه وهتعرفي انا لازم امشي دلوقتي
عشق:هتتأخر
نوح:لا شويه وهتلقيني جنبك
مضي بعض الوقت ثم ظهر الامبراطور حياه الجميع
حسني:حفله النهارده لثالث اسباب الصراح اولهم هو الاحتفال بالنصر علي مملكه الظل واحتلال الامبراطوريه المملكه والحاجه التانيه وهي اني اعرفكم علي ولي العهد انما الثالثه بقي فدي ولي العهد اللي هيعلن عنها
ثم نظر خلفه وقال الامير نوح اتفضل
حياه الجميع بستثناء عائله عشق الذيم كانوا في ذهول تام ان نوح هو ولي العهد
بدأ الجميع يتهافت علي نوح ويتحدثون معه لم يكن نوح منتبه لهم بل كان تركيزة علي شيطانته الصغيره التي كانت تنظر له بغضب ثم اختفت من امام
نوح: طب معلش عن اذنكم دلوقتي
نوح:برق عشق فين
برق: تحياتى سموك
نوح: برق انا نوح نوح و بس من غير سموك
برق: ميصحش سموك
نوح وهو يبتسم و يتذكر كلام عشق: ملكش دعوة يصح وكمان احنا خلاص بقينا اصحاب فين عشق بقي
برق بأبتسامه: في البلكونه
نوح : تمام
في البلكونه
نوح: عشقي
نظرت له عشق وتحركت لتذهب لكن امسك نوح يدها منعها من الذهاب
عشق بهدوء : سبني جلالتك
نوح: بلا جلالتك بلا بتاع انا نوح
عشق: ميصحش سموك
نوح: لا يصح ملكيش دعوه وكمان اصحاب لا احباب
عشق: انت غلط انا محبتش نوح ولي العهد انا حبيت نوح صديقي
نوح: ما الاتنين واحد يا عشق
عشق: لا يا نوح الاتنين مش واحد انت كدبت عليا يا نوح وخبيت عليا انت مين
نوح: مكنتش عاوز اتحب لاني ولي العهد
عشق: وانا عمرى ما كنت هحبك علشان لقبك يا نوح بأمارة اني حبيت نوح الشخص العادي
نوح وهو يجلس علي ركبته : انا اسف يا عشقي انا غلط سمحيني عشق تقبلي تتجوزيني
عشق برخامه: اتجوز مين
نوح بضحك: تتجوزي نوح صديقك
عشق بأبتسامه: اذا كان كده ماشي
البس نوح عشق خاتمها ثم احتضنها بسعاده كأن سعادته كلها تتلخص في عشق
نوح بسعاده: جلاله الإمبراطور عندي حاجه اتمني توافق عليها
حسني: ايه هي
نوح وهي ينظر لعشق بسعاده: يكون فرحي علي عشق الاسبوع الجاي
حسني بأبتسامه: بالسرعه دي
نوح بأبتسامه: بالسرعه دي
حسني: يبقي الاسبوع الجاي فرح الامير نوح علي الانسه عشق
عشق بضحك: انت مجنون
نوح وهي يقبل يدها: مش اكتر منك يا شيطانتي الصغيره
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت التاسع
في الغابه
عشق:نوح انا جيت
نوح بابتسامة:علي مهلك علشان متقعيش
عشق:عامل ايه
نوح: الحمدلله امسكي
عشق:ايه دي؟
نوح:دي بدله الفرسان جبتهالك مخصوص
عشق بصدمه:ازاي دي غاليه يا نوح ليه عملت كده
نوح:اولا مفيش حاجه تغلي عليكي ثانياً يلا جربيها
عشق وهي تسحب سيفها وتضعه علي رقبه نوح
عشق بنبره مخيفه:بتقول ايه
نوح بتوتر:الكوخ الكوخ هناك جربيها هنا
عشق وهي تنزل سيفها وتكمل بأبتسامه:ايه ده بجد هروح اجربها استناني
نوح:اه هستناكي
ذهبت عشق للكوخ و تهاوي نوح علي الارض:انفصام الشخصية اللي عندها ده هيموتني في مره اعتقد عشق لو انضمت للفرسان هتكون اقوي الفرسان و اكثرهم دمويه في الأمبراطورية
قاطع كلام نوح طفل صغير
الطفل:عمو عمو
نوح:انت بتعمل ايه يا صغير لوحدك
الطفل :خرجت اجيب ورده لماما بس تهت ينفع تخرجني برا الغابه
نوح وهو يمسك ايد الطفل:اكيد يا صغير
مضي نوح مع الطفل و بعدها بثواني خرجت عشق من الكوخ
عشق بفرحه:بس يا نوح شكلها حلو ازاي نوح انت فين
ثم نظرت لبعيد لتجد نوح برفقه طفل صغير يخرجوا من الغابه
عشق باستغراب:هو رايح فين
تذهب عشق خلفه لكن تنصدم عندما تجد من ظهر فجأة و ضرب نوح علي رأسه و اخده و هرب
عشق بصدمه:نووووح
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت التاسع
في الغابه
عشق:نوح انا جيت
نوح بابتسامة:علي مهلك علشان متقعيش
عشق:عامل ايه
نوح: الحمدلله امسكي
عشق:ايه دي؟
نوح:دي بدله الفرسان جبتهالك مخصوص
عشق بصدمه:ازاي دي غاليه يا نوح ليه عملت كده
نوح:اولا مفيش حاجه تغلي عليكي ثانياً يلا جربيها
عشق وهي تسحب سيفها وتضعه علي رقبه نوح
عشق بنبره مخيفه:بتقول ايه
نوح بتوتر:الكوخ الكوخ هناك جربيها هنا
عشق وهي تنزل سيفها وتكمل بأبتسامه:ايه ده بجد هروح اجربها استناني
نوح:اه هستناكي
ذهبت عشق للكوخ و تهاوي نوح علي الارض:انفصام الشخصية اللي عندها ده هيموتني في مره اعتقد عشق لو انضمت للفرسان هتكون اقوي الفرسان و اكثرهم دمويه في الأمبراطورية
قاطع كلام نوح طفل صغير
الطفل:عمو عمو
نوح:انت بتعمل ايه يا صغير لوحدك
الطفل :خرجت اجيب ورده لماما بس تهت ينفع تخرجني برا الغابه
نوح وهو يمسك ايد الطفل:اكيد يا صغير
مضي نوح مع الطفل و بعدها بثواني خرجت عشق من الكوخ
عشق بفرحه:بس يا نوح شكلها حلو ازاي نوح انت فين
ثم نظرت لبعيد لتجد نوح برفقه طفل صغير يخرجوا من الغابه
عشق باستغراب:هو رايح فين
تذهب عشق خلفه لكن تنصدم عندما تجد من ظهر فجأة و ضرب نوح علي رأسه و اخده و هرب