البارت التاسع عشر فعل برق ما قاله نوح ذهب كليهما وراء... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة

- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖

█ البارت التاسع عشر فعل برق ما قاله نوح ذهب كليهما وراء من اخذ الرساله عرفوا مكان عشق برق: هتعمل ايه دلوقتى نوح : خليك مستخبي هنا انا هجيب الفرسان تحاصر الكوخ علشان محدش يهرب برق تمام ذهب احضر الجنود حاصر دون يلاحظهم احد اتنظر دقائق ثم اعطي اشاره الهجوم بعد مده الوقت مات قطاع الطرق وتم اثر فؤاد داخل الكوخ كانت عشق جالسه زاويه الغرف ضامه نفسها وعيونها حمراء البكاء وتنظر لذلك الثعبان الذي علي الجنب الاخر الغرفه عشق ببكاء: يارب يعنى بين كل الحيوانات ملقوش غير تعبان كانوا جابوا تنين كنت هتعامل معاه زي مهيرة عملت انما اتصرف ازاي يارب في هذه اللحظه سمعت هجوم وبعد وقت هدء الصوت ودخل نوح عشق بصريخ: متدخلش متدخلش اغلق الباب اتجهه لخلف كسر الخشب كان يغلق النافذه دخل النافذه عشق نوح نوح وهو يفك قيودها: يا حبيبتي اهدي عشق: ابعد البتاع ده ارجوك نظر للثعبان سحب سيفه وقتله عشق اه خرجني هنا نوح يحملها: قاتله نص جيش العدو وخايفه اخره صبري عشق: انت متعرفش التعبان مخيف قد ايه برق عشق عشق وهي تحضن اخاها برق برق يلمس كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2024 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد بنت أكبر دوق الإمبراطورية

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ البارت التاسع عشر



فعل برق ما قاله نوح ذهب كليهما وراء من اخذ الرساله و عرفوا مكان عشق

برق: هتعمل ايه دلوقتى

نوح : خليك مستخبي هنا و انا هجيب الفرسان تحاصر الكوخ علشان محدش يهرب

برق : تمام



ذهب نوح و احضر الجنود حاصر الجنود الكوخ دون ان يلاحظهم احد اتنظر نوح دقائق ثم اعطي اشاره الهجوم

بعد مده من الوقت مات قطاع الطرق وتم اثر فؤاد



داخل الكوخ

كانت عشق جالسه في زاويه الغرف ضامه نفسها وعيونها حمراء من البكاء وتنظر لذلك الثعبان الذي علي الجنب الاخر من الغرفه

عشق ببكاء: يارب يعنى انا ما بين كل الحيوانات ملقوش غير تعبان كانوا جابوا تنين كنت هتعامل معاه زي ما مهيرة عملت انما تعبان اتصرف معاه ازاي يارب



في هذه اللحظه سمعت هجوم علي قطاع الطرق وبعد وقت هدء الصوت ودخل نوح

عشق بصريخ: متدخلش في تعبان متدخلش

اغلق نوح الباب ثم اتجهه لخلف الكوخ كسر الخشب الذي كان يغلق النافذه ثم دخل من النافذه

عشق ببكاء: نوح نوح

نوح وهو يفك قيودها: انا هنا يا حبيبتي اهدي

عشق: ابعد البتاع ده من هنا يا نوح ارجوك

نظر نوح للثعبان ثم سحب سيفه وقتله

عشق بصريخ: اه خرجني خرجني من هنا

نوح وهو يحملها: قاتله نص جيش العدو وخايفه من الثعبان يا اخره صبري

عشق: انت متعرفش التعبان ده مخيف قد ايه

برق : عشق

عشق وهي تحضن اخاها ببكاء: برق

برق وهو يلمس علي راسها: اهدي انا هنا خلاص خلينا نروح

نوح: خدها انت و روح انا لسه هسلم فؤاد للامبراطور

برق: طيب احنا هنمشي سلام

اتجه برق و عشق الي البيت استقبلها سراج واتين بالكثير من الاحضان والقبلات



بعد اسبوع

سراج: عندي ليكم خبر

اتين: في ايه

سراج: النهارده ولاول مره هيظر ولي العهد

برق وعشق: ايه

اتين: من ساعه ولادته وهو مخرجش من القصر محدش يعرف شكله بيقولوا انه وحش

عشق:او يمكن الامبراطور خايف عليه من اعداءه بذات انه الشئ الوحيد اللي من ريحه الامبراطوره المتوفيه

سراج: ممكن المهم قوموا اجهزوا مش عاوزين نتأخر



في المساء في الحفله

كان الجميع يقف وهو في حاله حماس تام فأخيراً اليوم سوف يظهر ولي العهد لاول مره

ساهر :انسه عشق تسمحيلي بالرقصه الافتتاحيه

كانت سترفض عشق لكن أتاها صوت من ورا ضهرها يقول

نوح بعيون مظلمه:لا مش ممكن ولو ممشتش من هنا انا هكسر عظامك دلوقتي حالا

ترجع ساهر بسرعه والخوف يملئ عيناه

عشق بأعجاب:واو ايه الجمدان ده

نوح بغمز :عجبتك

عشق بضحك:اوي ايه الحلاوة دي وايه اللبس ده

نوح وهو يقبل يدها :شويه وهتعرفي انا لازم امشي دلوقتي

عشق:هتتأخر

نوح:لا شويه وهتلقيني جنبك

مضي بعض الوقت ثم ظهر الامبراطور حياه الجميع

حسني:حفله النهارده لثالث اسباب الصراح اولهم هو الاحتفال بالنصر علي مملكه الظل واحتلال الامبراطوريه المملكه والحاجه التانيه وهي اني اعرفكم علي ولي العهد انما الثالثه بقي فدي ولي العهد اللي هيعلن عنها

ثم نظر خلفه وقال الامير نوح اتفضل

حياه الجميع بستثناء عائله عشق الذيم كانوا في ذهول تام ان نوح هو ولي العهد

بدأ الجميع يتهافت علي نوح ويتحدثون معه لم يكن نوح منتبه لهم بل كان تركيزة علي شيطانته الصغيره التي كانت تنظر له بغضب ثم اختفت من امام

نوح: طب معلش عن اذنكم دلوقتي

نوح:برق عشق فين

برق: تحياتى سموك

نوح: برق انا نوح نوح و بس من غير سموك

برق: ميصحش سموك

نوح وهو يبتسم و يتذكر كلام عشق: ملكش دعوة يصح وكمان احنا خلاص بقينا اصحاب فين عشق بقي

برق بأبتسامه: في البلكونه

نوح : تمام



في البلكونه

نوح: عشقي

نظرت له عشق وتحركت لتذهب لكن امسك نوح يدها منعها من الذهاب

عشق بهدوء : سبني جلالتك

نوح: بلا جلالتك بلا بتاع انا نوح

عشق: ميصحش سموك

نوح: لا يصح ملكيش دعوه وكمان اصحاب لا احباب

عشق: انت غلط انا محبتش نوح ولي العهد انا حبيت نوح صديقي

نوح: ما الاتنين واحد يا عشق

عشق: لا يا نوح الاتنين مش واحد انت كدبت عليا يا نوح وخبيت عليا انت مين

نوح: مكنتش عاوز اتحب لاني ولي العهد

عشق: وانا عمرى ما كنت هحبك علشان لقبك يا نوح بأمارة اني حبيت نوح الشخص العادي

نوح وهو يجلس علي ركبته : انا اسف يا عشقي انا غلط سمحيني عشق تقبلي تتجوزيني

عشق برخامه: اتجوز مين

نوح بضحك: تتجوزي نوح صديقك

عشق بأبتسامه: اذا كان كده ماشي

البس نوح عشق خاتمها ثم احتضنها بسعاده كأن سعادته كلها تتلخص في عشق

نوح بسعاده: جلاله الإمبراطور عندي حاجه اتمني توافق عليها

حسني: ايه هي

نوح وهي ينظر لعشق بسعاده: يكون فرحي علي عشق الاسبوع الجاي

حسني بأبتسامه: بالسرعه دي

نوح بأبتسامه: بالسرعه دي

حسني: يبقي الاسبوع الجاي فرح الامير نوح علي الانسه عشق

عشق بضحك: انت مجنون

نوح وهي يقبل يدها: مش اكتر منك يا شيطانتي الصغيره

لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝

شهد الوليد

منذ 2 شهور ، مساهمة من: Shahdalwaleed(Hurricane)
6
1 تعليقاً 0 مشاركة