📘 ❞ الشيطانة الصغيرة ❝ قصة ــ شهد الوليد اصدار 2024
كتب الروايات والقصص - 📖 قصة ❞ الشيطانة الصغيرة ❝ ــ شهد الوليد 📖
█ _ شهد الوليد 2024 حصريا قصة ❞ الشيطانة الصغيرة ❝ عن جميع الحقوق محفوظة للمؤلف الصغيرة: تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية كتب الروايات والقصص مجاناً PDF اونلاين الرواية هي سرد نثري طويل يصف شخصيات خيالية وأحداثاً شكل متسلسلة كما أنها الأجناس القصصية من حيث الحجم وتعدد الشخصيات وتنوع الأحداث وقد ظهرت أوروبا بوصفها جنساً أدبياً مؤثراً القرن الثامن عشر والرواية حكاية تعتمد السرد بما فيه وصف وحوار وصراع بين وما ينطوي عليه ذلك تأزم وجدل وتغذيه كتب قصص اطفال روايات متنوعه وروايات بوليسية عالمية ادب ساخر ساخره لاعظم الكتاب مضحكه واقعيه قصائد وخواطر طويلة قصيرة قصيره
❞ البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه و عندما تصل تجد أن ذلك الشخص وضع نوح علي الخيل و انطلق مسرعاً خارج حدود المملكه عشق وهي تأخذ الحصان من أحد المارين:اسفه مسئلة حياه او موت هرجعوا تاني قالت كلماتها و ركبت الخيل وذهب مسرعه خلف ذلك الشخص بعد مده من المطارده وقف ذلك الشخص في قريه لا يسمع فيها سريخ ابن يومين وضع نوح في كوخ صغير و وقف يتحدث مع اثنان آخرون لتقترب منهم عشق بهدوء وهي تختبئ خلف احد الأكواخ لتسمع ما يقولون أحد الخاطفين:علي الصبح نوديه لمملكه الظل و نقبض مكافأتنا خلينا نحرسه طول الليل علشان ميهربش عشق بأستغراب:مملكه الظل ايه اللي دخل نوح مع مملكه الظل عموماً لازم أنقذه دلوقتي وبعدين ابقي اشوف الموضوع ده هيكون تهور لو هجمت الثلاثه سوا خلينا نشتتهم انتقلت عشق خلف الكوخ الذي به نوح ثم اختبأت وراء أحد الاعمده و أثارت بعض الضجه احد الخاطفين:انت روح شوف ايه الصوت ده الخاطف :حاضر ذهب للخلف و عندما رأته عشق خرجت من مخبأها و وضعت يدها علي فمه وهمست قائله عشق بهمس:احلام تعيسه ابديه ثم قطعت رأسه بالسف ووضعت جثته في الجانب وانتظرت خلف العمود مره اخري حتي يأتي احد اخر ليتفقد من ذهب وحدث كما قالت عشق جاء الثاني والثالث بالتدريج وانهت عشق عليهم داخل الكوخ عشق:نوح نوح فوق نوح بدأ نوح بفتح عيناه ببطئ نوح:عشق ثم نظر إلي زيها الزي كان يملؤه الدم نوح بخضه:عشق ايه اللي حصل ايه الدم ده عشق بابتسامه : متقلقش نوح :مقلقش ازاي بكميه الدم ده ثم نظر حوله وقال احنا فين عشق وهي تقف:في قرية مهجورة كنت مخطوف نوح وهو يرفع حاجبه :مخطوف امال فين الخاطفين عشق:سؤال غبي بس بسيطه مقتولين ورا الكوخ نوح بصدمه:نعم عشق بابتسامه:قتلتهم ورا الكوخ نوح :مش ده الوش اللي يقول الكلام ده خالص عشق: ايه علاقتك مع مملكه الظل نوح :مملكه الظل؟ عشق:اها كانوا بيقولوا انهم عاوزين يسلموك لمملكه الظل نوح في نفسه: بدأت الحرب بدرى يا ملك الظل عشق:ها رحت فين نوح :ولا حته انا بس كنت دلقت في مرة كوبايه عصير لما هان امبراطور عشق بصدمه: ولسه عايش نوح بتوتر :ما ما مهو الامبراطور قال قدامه أنه هيعاقبنى بس لما مشي كفأنى لانه كان عاوز يعمل كده من اول ما شافه عشق بضحك:ايه الجنان ده بجد الامبراطور عسل اوي نوح:عشق عاوز اشفهم عشق:الجثث نوح:اه عشق :ماشي لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه و عندما تصل تجد أن ذلك الشخص وضع نوح علي الخيل و انطلق مسرعاً خارج حدود المملكه
عشق وهي تأخذ الحصان من أحد المارين:اسفه مسئلة حياه او موت هرجعوا تاني
قالت كلماتها و ركبت الخيل وذهب مسرعه خلف ذلك الشخص بعد مده من المطارده وقف ذلك الشخص في قريه لا يسمع فيها سريخ ابن يومين وضع نوح في كوخ صغير و وقف يتحدث مع اثنان آخرون لتقترب منهم عشق بهدوء وهي تختبئ خلف احد الأكواخ لتسمع ما يقولون
أحد الخاطفين:علي الصبح نوديه لمملكه الظل و نقبض مكافأتنا خلينا نحرسه طول الليل علشان ميهربش عشق بأستغراب:مملكه الظل ايه اللي دخل نوح مع مملكه الظل عموماً لازم أنقذه دلوقتي وبعدين ابقي اشوف الموضوع ده هيكون تهور لو هجمت الثلاثه سوا خلينا نشتتهم
انتقلت عشق خلف الكوخ الذي به نوح ثم اختبأت وراء أحد الاعمده و أثارت بعض الضجه
احد الخاطفين:انت روح شوف ايه الصوت ده الخاطف :حاضر ذهب للخلف و عندما رأته عشق خرجت من مخبأها و وضعت يدها علي فمه وهمست قائله عشق بهمس:احلام تعيسه ابديه
ثم قطعت رأسه بالسف ووضعت جثته في الجانب وانتظرت خلف العمود مره اخري حتي يأتي احد اخر ليتفقد من ذهب وحدث كما قالت عشق جاء الثاني والثالث بالتدريج وانهت عشق عليهم
داخل الكوخ عشق:نوح نوح فوق نوح بدأ نوح بفتح عيناه ببطئ نوح:عشق ثم نظر إلي زيها الزي كان يملؤه الدم نوح بخضه:عشق ايه اللي حصل ايه الدم ده عشق بابتسامه : متقلقش نوح :مقلقش ازاي بكميه الدم ده ثم نظر حوله وقال احنا فين عشق وهي تقف:في قرية مهجورة كنت مخطوف نوح وهو يرفع حاجبه :مخطوف امال فين الخاطفين عشق:سؤال غبي بس بسيطه مقتولين ورا الكوخ نوح بصدمه:نعم عشق بابتسامه:قتلتهم ورا الكوخ نوح :مش ده الوش اللي يقول الكلام ده خالص عشق: ايه علاقتك مع مملكه الظل نوح :مملكه الظل؟ عشق:اها كانوا بيقولوا انهم عاوزين يسلموك لمملكه الظل نوح في نفسه: بدأت الحرب بدرى يا ملك الظل عشق:ها رحت فين نوح :ولا حته انا بس كنت دلقت في مرة كوبايه عصير لما هان امبراطور عشق بصدمه: ولسه عايش نوح بتوتر :ما ما مهو الامبراطور قال قدامه أنه هيعاقبنى بس لما مشي كفأنى لانه كان عاوز يعمل كده من اول ما شافه عشق بضحك:ايه الجنان ده بجد الامبراطور عسل اوي نوح:عشق عاوز اشفهم عشق:الجثث نوح:اه عشق :ماشي لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝