البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك لكن قد فات الاوان قبل يستدير فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت العدم نوح وبرق برعب:عشق استدارت طعنت الفارس استدارت مرة أخرى لنوح برق عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت قالت كلمتها قتلت الذي اكلموا محاربه الاعداء لكن كلاً محاصرين حتي لا يحدث لها شئ عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا وثقوا فيا اتجهت للطريق السري برفقه وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره رئيس معطي ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه الأعداء محوطين ورفعين سيوفهم عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي الحاله دي هاخد راسك حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية
تنبيه: متصفحك لا يدعم التثبيت على الشاشة الرئيسية. ×
❞ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك
لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم
نوح وبرق برعب:عشق استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق
عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت
قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ
عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا
اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم
عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده عشق :متأكد
وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق
عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك
قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم
عشق بتعب: فزنا ثم سقطت مغشي عليها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم نوح وبرق برعب:عشق استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده عشق :متأكد وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم عشق بتعب: فزنا ثم سقطت مغشي عليها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك
لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم
نوح وبرق برعب:عشق استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق
عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت
قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ
عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا
اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم
عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده عشق :متأكد
وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق
عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك
قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم
عشق بتعب: فزنا ثم سقطت مغشي عليها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الثامن عشر ثاني يوم سراج: يعني ايه مرجعتش من امبارح اتين: معرفش معرفش قالت انها خارجه للمكتبه و مرجعتش شهاب: الظرف ده كان متساب عند الباب سراج: هاته بدأ سراج بقراءه الظرف مرحباً بالدوق العظيم سراج احب اقدملك نفسي انا فؤاد امير مملكه الظل و في الواقع بنت سموك مشرفه عندي ولو عاوزها اتعاون معايا و خرجني برا الإمبراطورية الا مش هتشوف بنتك تانى علشان تتواصل معايا ابقي سيب الرساله عند جسر النهر اتين و هي تجلس : يعني ايه يعنى يا خيانه الإمبراطورية يا اما موت بنتى برق: ده مش هيحصل بابا هات الجواب ده سراج: هتعمل ايه برق: هروح الإمبراطور هقوله علي اللي حصل و هو يتصرف في القصر الإمبراطوري برق: نوح انت بتعمل ايه هنا نوح:انت اللي بتعمل ايه هنا برق: عشق اتخطفت من الأمير فؤاد نوح بصدمه: ايه ازاي ده حصل برق:راحت المكتبه ومن وقتها مرجعتش نوح : ازاي وانا موصلها امبارح لحد العربه برق: العربه اصلا مختفيه مش موجوده في طريق البيت السواق كان مقتول في شارع من الشوارع الجانبيه اللي جنب المكتبه نوح: و انت عرفت منين ان فؤاد اللي خطفها برق وهو يعطي له الجواب: ده جالنا النهارده الصبح اخذه نوح و قرأه ثم قال: طيب هتبعت جواب للمكان اللي قال عليه و تقولوا انكم موافقين تساعدوهم برق:ونهجم علي اللي هياخد الجواب نوح :لا لان مفيش حاجه تؤكد انه ممكن يقول مكان عشق احنا نمشي وراه لحد ما نعرف مكان عشق برق: ماشي بس لازم الإمبراطور يعرف نوح: انا هعرفه برق: نوح هو انت بتعمل ايه هنا وايه صله قرابتك بالامبراطور نوح بأبتسامه: قريب اوي هتعرف سلام في قاعه الحكم نوح : سموك حسنى: في ايه يا نوح نوح : لقينا الامير فؤاد بس فيه مشكله حسني: ايه نوح وهو يعطيه الجواب: انه خاطف بنت الدوق سراج الدوقه عشق حسني: الانسه عشق ليه نوح : سموك الانسه عشق هي السبب في انتصارنا في المعركه وهي كمان اللي حمتني واخدت الضربه مكانى حسني بغضب: مكانك ان عصيت اوامر يا سمو الامير نوح: بابا انا مستعد لاي عقاب بس ارجوك ننقذ عشق حسنى:دي اللي اثرت قلب الأمير من غير ما تعرف هو مين نوح بصدمه: سموك عرفت منين حسني: مش لازم تعرف دلوقتي عنك خطه لانقاذ حبيبتك نوح: اه ولو سمحتلي انفذها بنفسي حسنى:علي الاساس لو مسمحتلكش مش هتروح روح انقذها بس تجيبلي فؤاد حي نوح : اوامرك لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثامن عشر
ثاني يوم سراج: يعني ايه مرجعتش من امبارح اتين: معرفش معرفش قالت انها خارجه للمكتبه و مرجعتش شهاب: الظرف ده كان متساب عند الباب سراج: هاته بدأ سراج بقراءه الظرف مرحباً بالدوق العظيم سراج احب اقدملك نفسي انا فؤاد امير مملكه الظل و في الواقع بنت سموك مشرفه عندي ولو عاوزها اتعاون معايا و خرجني برا الإمبراطورية الا مش هتشوف بنتك تانى علشان تتواصل معايا ابقي سيب الرساله عند جسر النهر اتين و هي تجلس : يعني ايه يعنى يا خيانه الإمبراطورية يا اما موت بنتى برق: ده مش هيحصل بابا هات الجواب ده سراج: هتعمل ايه برق: هروح الإمبراطور هقوله علي اللي حصل و هو يتصرف
في القصر الإمبراطوري برق: نوح انت بتعمل ايه هنا نوح:انت اللي بتعمل ايه هنا برق: عشق اتخطفت من الأمير فؤاد نوح بصدمه: ايه ازاي ده حصل برق:راحت المكتبه ومن وقتها مرجعتش نوح : ازاي وانا موصلها امبارح لحد العربه برق: العربه اصلا مختفيه مش موجوده في طريق البيت السواق كان مقتول في شارع من الشوارع الجانبيه اللي جنب المكتبه نوح: و انت عرفت منين ان فؤاد اللي خطفها برق وهو يعطي له الجواب: ده جالنا النهارده الصبح اخذه نوح و قرأه ثم قال: طيب هتبعت جواب للمكان اللي قال عليه و تقولوا انكم موافقين تساعدوهم برق:ونهجم علي اللي هياخد الجواب نوح :لا لان مفيش حاجه تؤكد انه ممكن يقول مكان عشق احنا نمشي وراه لحد ما نعرف مكان عشق برق: ماشي بس لازم الإمبراطور يعرف نوح: انا هعرفه برق: نوح هو انت بتعمل ايه هنا وايه صله قرابتك بالامبراطور نوح بأبتسامه: قريب اوي هتعرف سلام
في قاعه الحكم نوح : سموك حسنى: في ايه يا نوح نوح : لقينا الامير فؤاد بس فيه مشكله حسني: ايه نوح وهو يعطيه الجواب: انه خاطف بنت الدوق سراج الدوقه عشق حسني: الانسه عشق ليه نوح : سموك الانسه عشق هي السبب في انتصارنا في المعركه وهي كمان اللي حمتني واخدت الضربه مكانى حسني بغضب: مكانك ان عصيت اوامر يا سمو الامير نوح: بابا انا مستعد لاي عقاب بس ارجوك ننقذ عشق حسنى:دي اللي اثرت قلب الأمير من غير ما تعرف هو مين نوح بصدمه: سموك عرفت منين حسني: مش لازم تعرف دلوقتي عنك خطه لانقاذ حبيبتك نوح: اه ولو سمحتلي انفذها بنفسي حسنى:علي الاساس لو مسمحتلكش مش هتروح روح انقذها بس تجيبلي فؤاد حي نوح : اوامرك لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝