الجزء الخامس والعشرون (عفتي والديوث ) أمسك شاب برونال... 💬 أقوال داليا ماجد خاطر (ملكه زماني) 📖 كتاب يومياتي
- 📖 من ❞ كتاب يومياتي ❝ داليا ماجد خاطر (ملكه زماني) 📖
█ الجزء الخامس والعشرون (عفتي والديوث ) أمسك شاب برونال فاغمضت عينها وهي تدمع تتوسل سابني ولكن كل شي حدث بسرعه فأحست بصوت اهات وأجساد تسقط علي الارض ففتحت عيونها فوجدت ممدوح أمامها وهو يضربهم بشده فنظرت له بدهشه هذا الذي لا يتورط مشاكل ولا يدخل حتي شجار حاد مع أحد خوفا من الصوت العالي اليوم عرفت ما وراء كله أنه قوي للغايه يريد أن يتسبب باذي وفي هذه اللحظه أخرج منهم اله وجرحه يديه وجروا ثلاثتهم سريعا ركبوا العربيه وانطلقوا فجرت رونال تجاهه رونال:انت كويس تعال نروح مستشفي ممدوح:لا انا رونال تخرج شنطتها مناديلها وتضعه موضع الدم لا انت متعور جامد اسفه والله ممدوح:اسفه ليه هو انتي عملتي حاجه رونال:لا بس انك اتعورت بسببي بسببك دول عيال اهلهم ربهمش ولو كنتش عملت كده كان ممكن الموقف يتكرر اي بنت تانيه بعيون دمعه بجد اخدتش بالي الوقت اتاخر وكنت بشتغل ممدوح:انا عارف رونال:عرفت ازاي ممدوح:لاني كنت منتظرك تخلصي شغل نظرت إليه فعدل كلامه ممدوح:اصلي بخلص برضو وقولت اني اوصلك لحسن حد يديقك وده اللي حصل رونال:انا لازم كتاب مجاناً PDF اونلاين 2024
❞ الجزء الخامس والعشرون (عفتي والديوث ) أمسك شاب برونال فاغمضت عينها وهي تدمع و تتوسل سابني سابني ولكن كل شي حدث بسرعه فأحست بصوت اهات وأجساد تسقط علي الارض ففتحت عيونها فوجدت ممدوح أمامها وهو يضربهم بشده فنظرت له بدهشه هل هذا ممدوح الذي لا يتورط في مشاكل ولا يدخل حتي في شجار حاد مع أحد خوفا من الصوت العالي ولكن اليوم عرفت ما وراء هذا كله أنه قوي للغايه ولا يريد أن يتسبب باذي أحد وفي هذه اللحظه أخرج شاب منهم اله حاد وجرحه في يديه وجروا ثلاثتهم سريعا ركبوا العربيه وانطلقوا فجرت رونال تجاهه بسرعه رونال:انت كويس تعال نروح مستشفي بسرعه ممدوح:لا انا كويس رونال وهي تخرج من شنطتها مناديلها وتضعه علي موضع الدم لا انت متعور جامد انا اسفه والله ممدوح:اسفه ليه هو انتي عملتي حاجه رونال:لا بس اسفه انك اتعورت بسببي ممدوح:لا بسببك ولا حاجه دول عيال اهلهم ما ربهمش ولو ما كنتش عملت كده كان ممكن الموقف يتكرر مع اي بنت تانيه رونال بعيون دمعه انا اسفه بجد والله بس ما اخدتش بالي أن الوقت اتاخر وكنت بشتغل ممدوح:انا عارف رونال:عرفت ازاي ممدوح:لاني كنت منتظرك تخلصي شغل رونال نظرت إليه بدهشه فعدل كلامه ممدوح:اصلي كنت بخلص شغل برضو وقولت اني اوصلك لحسن حد يديقك وده اللي حصل رونال:انا اسفه والله بس لازم نروح المستشفي ممدوح:نروح ازاي رونال:نروح يعني نروح ممدوح:لا مش فاهم انتي عاوزه تروحي معايا رونال:اه طبعا كل ده بسببي ممدوح:ياستي انا هروح بس بعد ما اوصلك علشنا الوقت داخل علي (١١) رونال :نظرت إلي ساعتها وهي متردده فعلا الوقت اتاخر وفي نفس الوقت لا تريد أن تتركه وهو ساعدها كثيرا ممدوح:بصي انا عارف انتي بتفكري في ايه وانا بقولك الصح رونال:بس ممدوح:من غير بس يلا علشان ما تتاخريش اكتر من كده وقوللي العنوان واحنا في العربيه فسارت وراءه في صمت وركبت جواره السياره وهي في قمه خجلها وانطلقوا ~~~~~~~~~ في المستشفي عن سيف كانت سودي لا زالت تبكي ولا تصدق ما حدث ولكن عندما سألوا عن السبب في حقد شاهيناز ردت سودي فلاش باك كانت سودي في بيت عمها وهي صغيره كانت تحب جلستها مع مرات عمها التي توفيت قريبا خديجه :ايه يا سو مالك يا حبيبتي سودي:مفيش يا مرات عمي خديجه:لا في سودي:اصلي بصراحه مش عاجبني تصرفات شاهيناز خديجه :ليه يا حبيبتي هي عملت ايه معاكي سودي بدءت تدمع ولا تعرف ماذا تقول ولكن قررت البوح بما تعرف لمرات عمها لعلا تعرف الحقيقه وتستريح سودي:اصلي سمعتها بتكلم حد وبتقول إن بابا حرمها من كل حاجه وان هو اخد فلوس عمي وكمان كان السبب في خساره كبيره لعمي خديجه:انا ما اعرفش البت دي جايبه الحقد ده من فين سودي:قوللي الحق يا مرات عمي هو بابا عمل كده فعلا ولا ايه قوللي وريحيني خديجه:حبيبتي ابوكي برئ ده في واحد جيه وقال الكلام ده لعمك بس بعد كده عرفنا الحقيقه وهي ما صدقتش حاجه سودي وهي تبكي بجد يا مرات عمي ولا انتي بتقولي كده علشنا ما ازعلش خديجه:يا حبيبتي انا بقولك الحق يعني أنا هخبي عليكي ليه ده حتي تبقا مش مضبوطه سودي حضنتها وظلت تبكي وتردد ربنا يخليكي ليا يا مرات عمي عوده محمود:لا حول ولا قوه الا بالله يعني هي بتعمل كل ده علشنا تاخد فلوسي سيف:يابابا دي مش عاوزه الفلوس وبس دي اتفقت علي موتي مع عشيقها محمود:انا مش عارف اعمل ايه معاها سيف:اظن نبلغ محمود :وايه هيكون دليلنا كلام سودي لوحده مش دليل سيف:لازم نحطهم في الصوره وبعد كده يكونوا معانا خطوه بخطوه علشنا يعرفونا نعمل ايه بالضبط محمود :طيب وعمك سيف:امجد كفيل بيه هو هيعرفه كل حاجه محمود:ماشي يا ابني اللي تشوفه سودي:بس لازم في الوقت ده نحمي نفسينا كويس سيف:سودي عندها حق يابابا محمود :لله الامر من قبل ومن بعد خلاص يا ولاد اللي فيه الخير يقدمه ربنا بس رسلان وأمجد يرجعوا ~~~~~~~~~ كانت نرمين تنظر إليه بدهشه من هذا الذي يقول إنه والدها واين كان كل هذه السنوات وإذا كان هذا والدها فلماذا والدتها كذبت عليها بشأن هذا الموضوع اسئله كثيره تدور في ذهنها وبمجرد أن رفع رأسه ووجدتها استعاده وعيها سليم:انت كويسه يا حبيبتي نرمين:اه الحمد لله سليم:طيب يلا يا حبيبتي علي البيت نرمين:بيت مين سليم:بيتك نرمين:انهي بيت سليم:الفيلا بتاعتك نرمين:فيلا ازاي سليم:يعني ايه ازاي مش فاهمك والله نرمين:يعني انت ساكن في فيلا سليم:اه بس دي بتاعتك انتي نرمين:بتاعتي ازاي سليم:يعني بتعتك باسمك نرمين:انا لحد دلوقتي مش فاهمه حاجه سليم:طيب يلا علي البيت وانا اشرحلك كل حاجه نرمين:انا مش هروح معك في حته الا لما افهم سليم :يابنتي انا لما عرفت مكانك كنتي اتجوزتي الحيوان ده ولما نزلت مصر وروحت ازورك واشوفك ما لاقيتك هناك ولما سألته روحتي فين قلي ما اعرفش وبعد ما ضغطت عليه شوي واخدت اللي هو عاوز قلي مكانك هنا نرمين: اخد سليم : اه اخد في ستين داهيه اي حاجه المهم اني لقيتك نرمين: انا عاوزه اعرف اخد ايه سليم:اخد شيك نرمين:شيك شيك بكام سليم:انا قولتلك في ستين داهيه اي حاجه نرمين:لا قولي اخد كام سليم:مليون نرمين:مليون ايه سليم:هو كل حاجه ايه اخد مليون جنيه نرمين بصدمه مليون جنيه علشنا تعرف مكاني والحيوان ده ياخده باي حق سليم:حبيبتي لو كان طلب مائه مليار كنت عطيته نرمين:للدرجه دي سليم:واكتر نرمين:انا مش عارفه اقولك ايه سليم:تقولي حمدالله على سلامتك يا بابا وتاخديني في حضنك نرمين:مش قبل ما اعمل تحليل DNA سليم:انا اول مره اشوف بنت هي اللي تطلب حاجه ذي كده نرمين:انا سليم:خلاص يلا نروح احسن معمل فيكي يا مصر نرمين:لا دكتور عماد هو اللي هيعمله سليم بضيق واشمعنا نرمين:علشنا هو اللي وقف معايا في الوقت اللي ما كنش حد حتي عاوز يبص في وشي سليم احس بنغزه في قلبه من كلامها وقال:انا ليسه هقعد معاكي واعرف ايه اللي حصلك يا حبيبتي نرمين:لما اتاكد الاول وبعدين نشوف سليم:خلاص تمام بس عاوزه اعرف عنوانك ويلا اوصلك نرمين:اولا انا ساكنه هنا في الحاره مش محتاج توصيل ثانيا:انا اللي عاوزه انت ازاي عندك كل ده سليم:حاضر هقولك كل حاجه بس لما تجي معايا نرمين:طيب انا هخرج انادي دكتور عماد واشوف هنعمل التحليل ازاي سليم:اسمها نخرج انا مش هسيبك تاني لوحدك يا حبيبه بابا وخرجوا فعلا ليبحثوا عنه ~~~~~~~~~~ عن مريم التي صحوت علي صوت انفجار خارج الفيلا وعندما جرت لتعرف ماذا حدث وجدت ملثم ورش علي وجهها شي ولم تعد تحس باي شي حولها يتبع. ❝
❞ الجزء الخامس والعشرون (عفتي والديوث ) أمسك شاب برونال فاغمضت عينها وهي تدمع و تتوسل سابني سابني ولكن كل شي حدث بسرعه فأحست بصوت اهات وأجساد تسقط علي الارض ففتحت عيونها فوجدت ممدوح أمامها وهو يضربهم بشده فنظرت له بدهشه هل هذا ممدوح الذي لا يتورط في مشاكل ولا يدخل حتي في شجار حاد مع أحد خوفا من الصوت العالي ولكن اليوم عرفت ما وراء هذا كله أنه قوي للغايه ولا يريد أن يتسبب باذي أحد وفي هذه اللحظه أخرج شاب منهم اله حاد وجرحه في يديه وجروا ثلاثتهم سريعا ركبوا العربيه وانطلقوا فجرت رونال تجاهه بسرعه رونال:انت كويس تعال نروح مستشفي بسرعه ممدوح:لا انا كويس رونال وهي تخرج من شنطتها مناديلها وتضعه علي موضع الدم لا انت متعور جامد انا اسفه والله ممدوح:اسفه ليه هو انتي عملتي حاجه رونال:لا بس اسفه انك اتعورت بسببي ممدوح:لا بسببك ولا حاجه دول عيال اهلهم ما ربهمش ولو ما كنتش عملت كده كان ممكن الموقف يتكرر مع اي بنت تانيه رونال بعيون دمعه انا اسفه بجد والله بس ما اخدتش بالي أن الوقت اتاخر وكنت بشتغل ممدوح:انا عارف رونال:عرفت ازاي ممدوح:لاني كنت منتظرك تخلصي شغل رونال نظرت إليه بدهشه فعدل كلامه ممدوح:اصلي كنت بخلص شغل برضو وقولت اني اوصلك لحسن حد يديقك وده اللي حصل رونال:انا اسفه والله بس لازم نروح المستشفي ممدوح:نروح ازاي رونال:نروح يعني نروح ممدوح:لا مش فاهم انتي عاوزه تروحي معايا رونال:اه طبعا كل ده بسببي ممدوح:ياستي انا هروح بس بعد ما اوصلك علشنا الوقت داخل علي (١١) رونال :نظرت إلي ساعتها وهي متردده فعلا الوقت اتاخر وفي نفس الوقت لا تريد أن تتركه وهو ساعدها كثيرا ممدوح:بصي انا عارف انتي بتفكري في ايه وانا بقولك الصح رونال:بس ممدوح:من غير بس يلا علشان ما تتاخريش اكتر من كده وقوللي العنوان واحنا في العربيه فسارت وراءه في صمت وركبت جواره السياره وهي في قمه خجلها وانطلقوا ~~~~~~~~~ في المستشفي عن سيف كانت سودي لا زالت تبكي ولا تصدق ما حدث ولكن عندما سألوا عن السبب في حقد شاهيناز ردت سودي فلاش باك كانت سودي في بيت عمها وهي صغيره كانت تحب جلستها مع مرات عمها التي توفيت قريبا خديجه :ايه يا سو مالك يا حبيبتي سودي:مفيش يا مرات عمي خديجه:لا في سودي:اصلي بصراحه مش عاجبني تصرفات شاهيناز خديجه :ليه يا حبيبتي هي عملت ايه معاكي سودي بدءت تدمع ولا تعرف ماذا تقول ولكن قررت البوح بما تعرف لمرات عمها لعلا تعرف الحقيقه وتستريح سودي:اصلي سمعتها بتكلم حد وبتقول إن بابا حرمها من كل حاجه وان هو اخد فلوس عمي وكمان كان السبب في خساره كبيره لعمي خديجه:انا ما اعرفش البت دي جايبه الحقد ده من فين سودي:قوللي الحق يا مرات عمي هو بابا عمل كده فعلا ولا ايه قوللي وريحيني خديجه:حبيبتي ابوكي برئ ده في واحد جيه وقال الكلام ده لعمك بس بعد كده عرفنا الحقيقه وهي ما صدقتش حاجه سودي وهي تبكي بجد يا مرات عمي ولا انتي بتقولي كده علشنا ما ازعلش خديجه:يا حبيبتي انا بقولك الحق يعني أنا هخبي عليكي ليه ده حتي تبقا مش مضبوطه سودي حضنتها وظلت تبكي وتردد ربنا يخليكي ليا يا مرات عمي عوده محمود:لا حول ولا قوه الا بالله يعني هي بتعمل كل ده علشنا تاخد فلوسي سيف:يابابا دي مش عاوزه الفلوس وبس دي اتفقت علي موتي مع عشيقها محمود:انا مش عارف اعمل ايه معاها سيف:اظن نبلغ محمود :وايه هيكون دليلنا كلام سودي لوحده مش دليل سيف:لازم نحطهم في الصوره وبعد كده يكونوا معانا خطوه بخطوه علشنا يعرفونا نعمل ايه بالضبط محمود :طيب وعمك سيف:امجد كفيل بيه هو هيعرفه كل حاجه محمود:ماشي يا ابني اللي تشوفه سودي:بس لازم في الوقت ده نحمي نفسينا كويس سيف:سودي عندها حق يابابا محمود :لله الامر من قبل ومن بعد خلاص يا ولاد اللي فيه الخير يقدمه ربنا بس رسلان وأمجد يرجعوا ~~~~~~~~~ كانت نرمين تنظر إليه بدهشه من هذا الذي يقول إنه والدها واين كان كل هذه السنوات وإذا كان هذا والدها فلماذا والدتها كذبت عليها بشأن هذا الموضوع اسئله كثيره تدور في ذهنها وبمجرد أن رفع رأسه ووجدتها استعاده وعيها سليم:انت كويسه يا حبيبتي نرمين:اه الحمد لله سليم:طيب يلا يا حبيبتي علي البيت نرمين:بيت مين سليم:بيتك نرمين:انهي بيت سليم:الفيلا بتاعتك نرمين:فيلا ازاي سليم:يعني ايه ازاي مش فاهمك والله نرمين:يعني انت ساكن في فيلا سليم:اه بس دي بتاعتك انتي نرمين:بتاعتي ازاي سليم:يعني بتعتك باسمك نرمين:انا لحد دلوقتي مش فاهمه حاجه سليم:طيب يلا علي البيت وانا اشرحلك كل حاجه نرمين:انا مش هروح معك في حته الا لما افهم سليم :يابنتي انا لما عرفت مكانك كنتي اتجوزتي الحيوان ده ولما نزلت مصر وروحت ازورك واشوفك ما لاقيتك هناك ولما سألته روحتي فين قلي ما اعرفش وبعد ما ضغطت عليه شوي واخدت اللي هو عاوز قلي مكانك هنا نرمين: اخد سليم : اه اخد في ستين داهيه اي حاجه المهم اني لقيتك نرمين: انا عاوزه اعرف اخد ايه سليم:اخد شيك نرمين:شيك شيك بكام سليم:انا قولتلك في ستين داهيه اي حاجه نرمين:لا قولي اخد كام سليم:مليون نرمين:مليون ايه سليم:هو كل حاجه ايه اخد مليون جنيه نرمين بصدمه مليون جنيه علشنا تعرف مكاني والحيوان ده ياخده باي حق سليم:حبيبتي لو كان طلب مائه مليار كنت عطيته نرمين:للدرجه دي سليم:واكتر نرمين:انا مش عارفه اقولك ايه سليم:تقولي حمدالله على سلامتك يا بابا وتاخديني في حضنك نرمين:مش قبل ما اعمل تحليل DNA سليم:انا اول مره اشوف بنت هي اللي تطلب حاجه ذي كده نرمين:انا سليم:خلاص يلا نروح احسن معمل فيكي يا مصر نرمين:لا دكتور عماد هو اللي هيعمله سليم بضيق واشمعنا نرمين:علشنا هو اللي وقف معايا في الوقت اللي ما كنش حد حتي عاوز يبص في وشي سليم احس بنغزه في قلبه من كلامها وقال:انا ليسه هقعد معاكي واعرف ايه اللي حصلك يا حبيبتي نرمين:لما اتاكد الاول وبعدين نشوف سليم:خلاص تمام بس عاوزه اعرف عنوانك ويلا اوصلك نرمين:اولا انا ساكنه هنا في الحاره مش محتاج توصيل ثانيا:انا اللي عاوزه انت ازاي عندك كل ده سليم:حاضر هقولك كل حاجه بس لما تجي معايا نرمين:طيب انا هخرج انادي دكتور عماد واشوف هنعمل التحليل ازاي سليم:اسمها نخرج انا مش هسيبك تاني لوحدك يا حبيبه بابا وخرجوا فعلا ليبحثوا عنه ~~~~~~~~~~ عن مريم التي صحوت علي صوت انفجار خارج الفيلا وعندما جرت لتعرف ماذا حدث وجدت ملثم ورش علي وجهها شي ولم تعد تحس باي شي حولها يتبع. ❝ ⏤داليا ماجد خاطر (ملكه زماني)
❞ الجزء الخامس والعشرون (عفتي والديوث ) أمسك شاب برونال فاغمضت عينها وهي تدمع و تتوسل سابني سابني ولكن كل شي حدث بسرعه فأحست بصوت اهات وأجساد تسقط علي الارض ففتحت عيونها فوجدت ممدوح أمامها وهو يضربهم بشده فنظرت له بدهشه هل هذا ممدوح الذي لا يتورط في مشاكل ولا يدخل حتي في شجار حاد مع أحد خوفا من الصوت العالي ولكن اليوم عرفت ما وراء هذا كله أنه قوي للغايه ولا يريد أن يتسبب باذي أحد وفي هذه اللحظه أخرج شاب منهم اله حاد وجرحه في يديه وجروا ثلاثتهم سريعا ركبوا العربيه وانطلقوا فجرت رونال تجاهه بسرعه رونال:انت كويس تعال نروح مستشفي بسرعه ممدوح:لا انا كويس رونال وهي تخرج من شنطتها مناديلها وتضعه علي موضع الدم لا انت متعور جامد انا اسفه والله ممدوح:اسفه ليه هو انتي عملتي حاجه رونال:لا بس اسفه انك اتعورت بسببي ممدوح:لا بسببك ولا حاجه دول عيال اهلهم ما ربهمش ولو ما كنتش عملت كده كان ممكن الموقف يتكرر مع اي بنت تانيه رونال بعيون دمعه انا اسفه بجد والله بس ما اخدتش بالي أن الوقت اتاخر وكنت بشتغل ممدوح:انا عارف رونال:عرفت ازاي ممدوح:لاني كنت منتظرك تخلصي شغل رونال نظرت إليه بدهشه فعدل كلامه ممدوح:اصلي كنت بخلص شغل برضو وقولت اني اوصلك لحسن حد يديقك وده اللي حصل رونال:انا اسفه والله بس لازم نروح المستشفي ممدوح:نروح ازاي رونال:نروح يعني نروح ممدوح:لا مش فاهم انتي عاوزه تروحي معايا رونال:اه طبعا كل ده بسببي ممدوح:ياستي انا هروح بس بعد ما اوصلك علشنا الوقت داخل علي (١١) رونال :نظرت إلي ساعتها وهي متردده فعلا الوقت اتاخر وفي نفس الوقت لا تريد أن تتركه وهو ساعدها كثيرا ممدوح:بصي انا عارف انتي بتفكري في ايه وانا بقولك الصح رونال:بس ممدوح:من غير بس يلا علشان ما تتاخريش اكتر من كده وقوللي العنوان واحنا في العربيه فسارت وراءه في صمت وركبت جواره السياره وهي في قمه خجلها وانطلقوا ~~~~~~~~~ في المستشفي عن سيف كانت سودي لا زالت تبكي ولا تصدق ما حدث ولكن عندما سألوا عن السبب في حقد شاهيناز ردت سودي فلاش باك كانت سودي في بيت عمها وهي صغيره كانت تحب جلستها مع مرات عمها التي توفيت قريبا خديجه :ايه يا سو مالك يا حبيبتي سودي:مفيش يا مرات عمي خديجه:لا في سودي:اصلي بصراحه مش عاجبني تصرفات شاهيناز خديجه :ليه يا حبيبتي هي عملت ايه معاكي سودي بدءت تدمع ولا تعرف ماذا تقول ولكن قررت البوح بما تعرف لمرات عمها لعلا تعرف الحقيقه وتستريح سودي:اصلي سمعتها بتكلم حد وبتقول إن بابا حرمها من كل حاجه وان هو اخد فلوس عمي وكمان كان السبب في خساره كبيره لعمي خديجه:انا ما اعرفش البت دي جايبه الحقد ده من فين سودي:قوللي الحق يا مرات عمي هو بابا عمل كده فعلا ولا ايه قوللي وريحيني خديجه:حبيبتي ابوكي برئ ده في واحد جيه وقال الكلام ده لعمك بس بعد كده عرفنا الحقيقه وهي ما صدقتش حاجه سودي وهي تبكي بجد يا مرات عمي ولا انتي بتقولي كده علشنا ما ازعلش خديجه:يا حبيبتي انا بقولك الحق يعني أنا هخبي عليكي ليه ده حتي تبقا مش مضبوطه سودي حضنتها وظلت تبكي وتردد ربنا يخليكي ليا يا مرات عمي عوده محمود:لا حول ولا قوه الا بالله يعني هي بتعمل كل ده علشنا تاخد فلوسي سيف:يابابا دي مش عاوزه الفلوس وبس دي اتفقت علي موتي مع عشيقها محمود:انا مش عارف اعمل ايه معاها سيف:اظن نبلغ محمود :وايه هيكون دليلنا كلام سودي لوحده مش دليل سيف:لازم نحطهم في الصوره وبعد كده يكونوا معانا خطوه بخطوه علشنا يعرفونا نعمل ايه بالضبط محمود :طيب وعمك سيف:امجد كفيل بيه هو هيعرفه كل حاجه محمود:ماشي يا ابني اللي تشوفه سودي:بس لازم في الوقت ده نحمي نفسينا كويس سيف:سودي عندها حق يابابا محمود :لله الامر من قبل ومن بعد خلاص يا ولاد اللي فيه الخير يقدمه ربنا بس رسلان وأمجد يرجعوا ~~~~~~~~~ كانت نرمين تنظر إليه بدهشه من هذا الذي يقول إنه والدها واين كان كل هذه السنوات وإذا كان هذا والدها فلماذا والدتها كذبت عليها بشأن هذا الموضوع اسئله كثيره تدور في ذهنها وبمجرد أن رفع رأسه ووجدتها استعاده وعيها سليم:انت كويسه يا حبيبتي نرمين:اه الحمد لله سليم:طيب يلا يا حبيبتي علي البيت نرمين:بيت مين سليم:بيتك نرمين:انهي بيت سليم:الفيلا بتاعتك نرمين:فيلا ازاي سليم:يعني ايه ازاي مش فاهمك والله نرمين:يعني انت ساكن في فيلا سليم:اه بس دي بتاعتك انتي نرمين:بتاعتي ازاي سليم:يعني بتعتك باسمك نرمين:انا لحد دلوقتي مش فاهمه حاجه سليم:طيب يلا علي البيت وانا اشرحلك كل حاجه نرمين:انا مش هروح معك في حته الا لما افهم سليم :يابنتي انا لما عرفت مكانك كنتي اتجوزتي الحيوان ده ولما نزلت مصر وروحت ازورك واشوفك ما لاقيتك هناك ولما سألته روحتي فين قلي ما اعرفش وبعد ما ضغطت عليه شوي واخدت اللي هو عاوز قلي مكانك هنا نرمين: اخد سليم : اه اخد في ستين داهيه اي حاجه المهم اني لقيتك نرمين: انا عاوزه اعرف اخد ايه سليم:اخد شيك نرمين:شيك شيك بكام سليم:انا قولتلك في ستين داهيه اي حاجه نرمين:لا قولي اخد كام سليم:مليون نرمين:مليون ايه سليم:هو كل حاجه ايه اخد مليون جنيه نرمين بصدمه مليون جنيه علشنا تعرف مكاني والحيوان ده ياخده باي حق سليم:حبيبتي لو كان طلب مائه مليار كنت عطيته نرمين:للدرجه دي سليم:واكتر نرمين:انا مش عارفه اقولك ايه سليم:تقولي حمدالله على سلامتك يا بابا وتاخديني في حضنك نرمين:مش قبل ما اعمل تحليل DNA سليم:انا اول مره اشوف بنت هي اللي تطلب حاجه ذي كده نرمين:انا سليم:خلاص يلا نروح احسن معمل فيكي يا مصر نرمين:لا دكتور عماد هو اللي هيعمله سليم بضيق واشمعنا نرمين:علشنا هو اللي وقف معايا في الوقت اللي ما كنش حد حتي عاوز يبص في وشي سليم احس بنغزه في قلبه من كلامها وقال:انا ليسه هقعد معاكي واعرف ايه اللي حصلك يا حبيبتي نرمين:لما اتاكد الاول وبعدين نشوف سليم:خلاص تمام بس عاوزه اعرف عنوانك ويلا اوصلك نرمين:اولا انا ساكنه هنا في الحاره مش محتاج توصيل ثانيا:انا اللي عاوزه انت ازاي عندك كل ده سليم:حاضر هقولك كل حاجه بس لما تجي معايا نرمين:طيب انا هخرج انادي دكتور عماد واشوف هنعمل التحليل ازاي سليم:اسمها نخرج انا مش هسيبك تاني لوحدك يا حبيبه بابا وخرجوا فعلا ليبحثوا عنه ~~~~~~~~~~ عن مريم التي صحوت علي صوت انفجار خارج الفيلا وعندما جرت لتعرف ماذا حدث وجدت ملثم ورش علي وجهها شي ولم تعد تحس باي شي حولها يتبع. ❝
❞ عندما تريد أن تتعرف علي غلاوتك في قلب أحدهم غب عنه ايام وسوف تري إذا كان فعلا انت تفرق معاه ام كل ما يقوله كذب وخداع وانت كنت تركض وراء سراب. ❝ ⏤داليا ماجد خاطر (ملكه زماني)
❞ عندما تريد أن تتعرف علي غلاوتك في قلب أحدهم غب عنه ايام وسوف تري إذا كان فعلا انت تفرق معاه ام كل ما يقوله كذب وخداع وانت كنت تركض وراء سراب. ❝