الجزء السابع (عفتي والديوث ) وجدت مريم أمامها والدها... 💬 أقوال داليا ماجد خاطر (ملكه زماني) 📖 كتاب يومياتي

- 📖 من ❞ كتاب يومياتي ❝ داليا ماجد خاطر (ملكه زماني) 📖

█ الجزء السابع (عفتي والديوث ) وجدت مريم أمامها والدها وهو يشرب مع فتاه من الكاسيات العاريات فرجعت الي الخلف خطوات فاصطدمت برونال رونال:مالك ايه مريم :يلا نمشي وهقولك رونال:لا لما تقوللي مريم:انتي فاكره شكل والدك رونال:يعني :طيب هو فين اللي قاعدين دول وأشارت إلي داخل المطعم وكان ثلاثه رجال تقريبا نفس عمر والدهم رونال:ظلت تنظر إليهم حتي تصادفت عيونها بعين فوضعت يديها علي وجهها ورجعت وجريت ووراءها ودخلوا العربيه بسرعه كبيره وبنفس السرعه انطلقوا ~~~~~~~~~~ عن دكتور محمد رفع الاشعه لاعلي أمام النور يستطيع أن يعرف ما بها فتحيه:ها يا ابني محمد:ذي توقعت حجه كدمه شديده أثر الخبطه فتحيه:ودي حاجه معلش انا مش متعلمه ذيك محمد:انتي راسي امي ماتخافيش هكتبلها علاج وان شاءالله اقل اسبوع هتكون كويسه وأخرج شنطته روشتات وكتب أحدهم العلاج ومد يديه رسلان فأخذها وجري سريعا قبل يستمع أحد محاضره أخري مثل فاتت رونال ولم تنتهي بعد لكن نسا أنه لا شي المنطقه فتحيه:لمحمد ليه عطيت الروشته احنا هنجباها دخلت هذه الكلمه لأنها كانت بالمطبخ بتعمل ليمون رونال:ايه عطاها ماما كتاب مجاناً PDF اونلاين 2024

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ الجزء السابع
(عفتي والديوث )
وجدت مريم أمامها والدها وهو يشرب مع فتاه من الكاسيات العاريات
فرجعت الي الخلف خطوات فاصطدمت برونال
رونال:مالك في ايه
مريم :يلا نمشي وهقولك
رونال:لا لما تقوللي
مريم:انتي فاكره شكل والدك
رونال:يعني
مريم :طيب هو فين في اللي قاعدين دول وأشارت إلي داخل المطعم وكان في ثلاثه رجال تقريبا نفس عمر والدهم
رونال:ظلت تنظر إليهم حتي تصادفت عيونها بعين والدها فوضعت يديها علي وجهها ورجعت الي الخلف وجريت ووراءها مريم
ودخلوا الي العربيه بسرعه كبيره وبنفس السرعه انطلقوا
~~~~~~~~~~
عن دكتور محمد رفع الاشعه لاعلي أمام النور حتي يستطيع أن يعرف ما بها
فتحيه:ها يا ابني في ايه
محمد:ذي ما توقعت يا حجه كدمه شديده من أثر الخبطه
فتحيه:ودي حاجه كبيره معلش انا مش متعلمه ذيك
محمد:انتي علي راسي يا امي ماتخافيش انا هكتبلها علاج وان شاءالله في اقل من اسبوع هتكون كويسه
وأخرج من شنطته روشتات وكتب علي أحدهم العلاج ومد يديه الي رسلان
فأخذها رسلان وجري سريعا قبل أن يستمع من أحد محاضره أخري مثل اللي فاتت من رونال ولم تنتهي بعد لكن نسا أنه لا يعرف شي في المنطقه
فتحيه:لمحمد ليه عطيت الروشته يا ابني احنا هنجباها
دخلت رونال علي هذه الكلمه لأنها كانت بالمطبخ بتعمل ليمون
رونال:ايه اللي عطاها ليه يا ماما
فتحيه:الروشته يا بنتي
رونال:ليه يا دكتور احنا هنجباها
محمد:دي أوامر يا انسه رونال وانا مش قد غضب سيف بيه
رونال:غضبه مش عليا
محمد:بس عليا انا اللي علي قد ايديه يا ستي
ابتسمت رونال وفتحيه علي كلامه
فتحيه: ربنا يسعدك يا ابني ويفرحك قريب اوووي
محمد :اللهم امين
~~~~~~~~~
نرمين كانت قاعده في مكانها لا تعرف ماذا تفعل ماذا كان يقصد بكلامه وهل يعتبر زواجها يسمي زواج
فلاش باك
نرمين فتاه جميله ولكن من سوء حظها أنها أحبت شخص لا يعرف معني الحب
تزوجها ولكن زيف موت اهله علي اساس انهم من نفس الحال
كانت تضع القرش علي القرش حتي تقدر تجهز نفسها وأستطيع أن تفعل هذا وتشاركت معه في نصف شقه تمليك ليهم والتي بمجرد كتابه عقدها احمد لم يمكن نرمين من دخولها بحاجه أنه يحضر لها مفاجئه وهي من حبه ليه كانت عندها ثقه فيه وتصدق كلامه دون نقاش
ولكن بمجرد دخول شقتها وجدت اثنين من النساء ومثلهم من الرجال
والذي اتضج بعدها أنهم أمه وأبوه وأخواته
نرمين:الحق يا احمد اطلب البوليس مين دول
احمد:اهدي وانا افهمك كل حاجه
نرمين :اهدي ايه مين دول
احمد:دول عائلتي
نرمين:والصدمه ظهرت علي ملامحها جليا عا عا عائلتك ازاي انت مش قولتلي انك مطوع من شجره
احمد :ايوه عائلتي بس ما كنوش موافقين اني اجوزك
نرمين:اولا انت كذبت عليا
ثانيا:هما اللي جابوهم شقتنا
احمد:هيقعدوا منا كام يوم لحد ما يشوف شقه تانيه
نرمين:يقعدوا فين احنا عرائس ودي ليله دخلتنا
والده احمد:لاول مره تتكلم شوف يا اخويا البت وفجرها هو احنا همنعكم من ليله دخلتكم
نرمين:لا ابدا يا ماما بس الموضوع أنه كذب عليا والجواز اللي مبني علي الكذب فهو باطل
وانا مستحيل اقبل بكده واعطته
م ظهرها للخروج
ولكن يدهم كانت اقوي وادخلوها الغرفه غصب عنها
ودخل احمد عليها ومعه أمه واخته وخلعوا عنها فستانها وطرحتها غصب وجعلوا احمد يغتصبها في هذه الليله التي تنتظرها كل فتاه جعلوها مجزره بمعني الكلمه فلم تتحمل واغما عليها قاطع شرودها صوت شخص
ولكن فوجئت بيه أمامها
يتبع. ❝
مساهمة من:

داليا ماجد خاطر (ملكه زماني)

منذ 8 شهور
3
0 تعليقاً 0 مشاركة