الجزء الرابع (عفتي والديوث ) أعطت ميمي الكاس للراجل... 💬 أقوال داليا ماجد خاطر (ملكه زماني) 📖 كتاب يومياتي

- 📖 من ❞ كتاب يومياتي ❝ داليا ماجد خاطر (ملكه زماني) 📖

█ الجزء الرابع (عفتي والديوث ) أعطت ميمي الكاس للراجل الذي معاها وهي تتميل بدلع وانوثه طاغيه ميمي:ممكن بقا اعرف اسمك ايه الراجل: بصي انا مش هقولك اي اسم فاك لا اسمي الحقيقي علشان حاسك اللي انتي فيه ده خالص وأنك واحده تانيه عارف ليه ميمي دمعت لانه لمس بكلماته قطعه من روحها مخباءه عن الكل فأكمل وقال :انا محمود السيوفي فنظرت له باستغراب شديد ميمي:معقول انت اكبر راجل اعمال الشرق الأوسط بتهزر ولا بتكلم جد محمود:وانا ههزر معاكي همحي شخصيتي ميمي:اصل الناس كلها بتقول انك محترم ونعم الاخلاق لامؤاخذه بتاع هلس وكده وضحكت ضحكه خليعه محمود:لا يا ستي فعلا كده بس يمكن لما شفتك مع أشهب غيرت رايي ميمي :طيب اشرب محمود :لا وادي اهو وسكبه علي الارض اطتشاءت غضبا ولكن حولت أنها ما تبين هذا ونظرت بنصف عين وقالت حبكش وانت لازم تشرب هات اعملك كاس تاني وأخذت وذهبت للمره الثانيه وكررت مافعلته اول مره دون أن يراها اخذها وصعودا الي غرفه النوم فاعطته حتي تستطيع تتم مهمتها محمود:ياسلام احلي ايد الدنيا وقبل طرف يديها صعودا لكتفها حولت مريم الابتعاد عنه لم فوقع فتهشم فقالت:كده كتاب مجاناً PDF اونلاين 2024

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ الجزء الرابع

(عفتي والديوث )

أعطت ميمي الكاس للراجل الذي معاها وهي تتميل بدلع وانوثه طاغيه

ميمي:ممكن بقا اعرف اسمك ايه

الراجل: بصي انا مش هقولك اي اسم فاك لا هقولك اسمي الحقيقي علشان حاسك مش اللي انتي فيه ده خالص وأنك واحده تانيه مش عارف ليه

ميمي دمعت لانه لمس بكلماته قطعه من روحها مخباءه عن الكل

فأكمل وقال :انا محمود السيوفي

فنظرت له ميمي باستغراب شديد

ميمي:معقول انت محمود السيوفي اكبر راجل اعمال في الشرق الأوسط انت بتهزر ولا بتكلم جد

محمود:وانا ههزر معاكي ليه همحي شخصيتي ليه

ميمي:اصل الناس كلها بتقول انك راجل محترم ونعم الاخلاق مش لامؤاخذه بتاع هلس وكده وضحكت ضحكه خليعه

محمود:لا يا ستي انا فعلا كده بس يمكن لما شفتك مع أشهب غيرت رايي

ميمي :طيب اشرب اشرب بس

محمود :لا يا ستي وادي الكاس اهو وسكبه علي الارض

اطتشاءت ميمي غضبا ولكن حولت أنها ما تبين هذا ونظرت له بنصف عين

وقالت :لا انا ما حبكش وانت كده لازم تشرب هات اعملك كاس تاني

وأخذت الكاس وذهبت للمره الثانيه وكررت مافعلته اول مره دون أن يراها

اخذها وصعودا الي غرفه النوم

فاعطته الكاس حتي تستطيع أن تتم مهمتها

محمود:ياسلام علي احلي ايد في الدنيا وقبل طرف يديها صعودا لكتفها

حولت مريم الابتعاد عنه ولكن لم تستطيع فوقع الكاس فتهشم

فقالت:كده خلتني اكسر الكاس هات اجبلك واحد تاني ومش هسيبك الا لما تشربه

محمود:انتي ليه مصممه اني اشرب الكاس

وظل يقبل فيها حتي وصل إلي شفايفها

وهي تحول أن تبتعد أخذت قطعه من الكأس وهددته بها

ميمي:ابعد عني والا هموتك

نظر له محمود وهو يعرف ما تفعله جيدا ولكن حول استفززها لكي تتكلم

محمود:ليه بقا والفلوس اللي الباشا اخدها مني واستنيك يومين ليه بقا ان شاءالله

ميمي :وهي ترجع للخلف حتي اصطدمت في الحائط ابوس ايديك انا هديك الفلوس دي وزياده كمان بس ارجوك ما تجي ناحيتي

في هذه اللحظه جاء تليفون لمحمود فأشار لها أن تصمت

محمود :حبيبه بابا عامله ايه

المتصله:.....................

محمود:لا يا حبيبتي ما تعمليش حسابي علي العشاء انا هتاخر شوي كلي انتي واخواتك ما تستننيش

المتصله:....................

محمود:عندي شوي شغل وجاي علطول

المتصله:....................

محمود:ماشي يا حبيبتي سلام

واغلق الهاتف وهو ينظر لها وهي دموعها تسيل دون توقف فصرخ بها انتي بتعيطي له دلوقتي

ميمي:ومازال دموعها بالنزول انت عندك بنت وكنت بتكلمها صح

محمود:اه

ميمي :طيب تحب بنتك تبقا زيي

محمود:اخرسي بنتي عمرها ما تبقا زيك

ميمي:والكلام جرحها وكان سكين غرست بقلبها علي فكره انا مش وحشه بس ربنا وقعني في واحد ضحك عليا مش ضحك عليا ذي ما انت فاهم لا انا ليسه بنت

وكانت الصدمه هي سيد الموقف

محمود:ضحك ضحكه هيستريا حتي أنه كاد أن يتخانق

وفجرت مريم علي كوب المياه واعطيه له سريعا

فنظر لها نظره لم تفسرها وقال:انت بتساعدني وانا بضحك عليكي ازاي

ميمي :انا ما عرفش اصلا انا ازاي طلع مني الكلام ده بس حسيتك بجد اب حنين يمكن فاكرتني بوالدي الله يرحمه واللي لو كان هنا ما كنش زماني بقيت في الموقف ده

محمود:انتي شكلك حكايه وروايه وتمثيله كمان انتي ايه حكايتك بالضبط

ميمي:وهيفيدك في ايه انت واحد عاوز تقضي ليله وانا هتصلك بواحده حالا تجيلك بس سابني امشي قبل ما هي تجي علشان بس ما يحصلش مشاكل والنبي

محمود:انا لو عاوزك ولا عاوز غيرك انا عاوز اعرف ايه حكايتك والا مش هتخرجي من هنا

ميمي :امري لله هقولك

~~~~~~~~~~~

في هذه الأثناء كانت رونال مع والدتها تطعمها

فتحيه:قوللي يا بنتي اللي حصل حصلك ازاي

رونال:حبيبتي انا واحد خبطني بالعربيه بتاعته وانا رايحه المقابله والصدفه أنه يطلع المدير اللي رايحه اشتغل عنده وهو من كرم أخلاقه عطني اسبوع رجلي ترتاح وهبقا ابتدي شغل من الاسبوع الجاي

فتحيه :الله يباركله يا بنتي ويجزيه خير

رونال:اللهم امين يا حبيبتي يلا خدي علاجك وارتاحي يلا وانا هشوف الشقه لو محتاجه ترويقه وهبقا انام وقبل أن تخرج سمعت صوت طرقات علي الباب

فتحيه:خير ياربي مين هيجي دلوقتي

رونال:ما تخفيش انا هروح اشوف مين وظلت تحمل علي نفسها حتي تستطيع الخروج

رونال:مين بيخبط

اللي علي الباب انا جاي من طرف الاستاذ سيف السيوفي

فتحت الباب ووجدت اثنين شاب وراجل أربعيني

قال:انا الدكتور محمد خاطر جاي علشان اشوف رجلك الاستاذ سيف قلي علي عنوانك

رونال:انصدمت وقبل أن تجيب وجدت فتحيه تقول لهم اتفضلوا يا ابني بيتكم ومطرحكم

فتنحت رونال عن الباب فدخلوا الي الصالون الذي يسمي هذا لأنه عندهم مجرد كنبه وكرسي من طقم قديم

الدكتور محمد :اتفضلي يا بنتي وريني رجلك

رونال :لا مفيش داعي

فتحيه:يا بنتي وريه رجلك احسن يكون فيها حاجه لا قدر الله انتي مش قادره تمشي عليها

رونال :حاضر يا ماما امري لله

أخذت رونال محمد الي غرفتها وابتدا يكشف عليها وبعد فتره خرج وقال



يتبع. ❝
مساهمة من:

داليا ماجد خاطر (ملكه زماني)

منذ 7 شهور
2
0 تعليقاً 0 مشاركة
نتيجة البحث