📘 ❞ فى الحلال ❝ رواية ــ رقيه طه اصدار 2019

روايات وقصص عالمية - 📖 رواية ❞ فى الحلال ❝ ــ رقيه طه 📖

█ _ رقيه طه 2019 حصريا رواية ❞ فى الحلال ❝ عن جميع الحقوق محفوظة للمؤلف 2024 الحلال: نبذة من الرواية : أنهت سلمي ما تبقي مطبخها أطباق ثم قررت الجلوس علي حاسبها قليلا لتعرف آخر الأخبار فتحت حسابها موقع الفيس بوك وألقت نظره سريعه الرسائل ولكنها سرعان شهقت بشده ونظرت للشاشه بذهول لعدة لحظات قفزت مكانها بسعاده وقالت : حـــــفــصـــــــــه ؟ أخيـــــــــرا بقي !! وعلي الفور قامت بفتح الرسالة وكان محتواها السلام عليكم ورحمة الله وبركاته سلـــمي وحشتيني فـــــوق تتخيلي عاوزه أقولك إني أخيـــرا عرفت أقعد النت بعد الفتره دي كلها وقريت كل الرسايل اللي إنتي كتبتيها طـــول المده انا تقريبا سهرت بتاعتك طـول الليل والبنت نامت حجري وانا برضو مٌصره لحد أخلصهم كلهم قبل أنام اه صحيح نسيت معايا دلوقتي مسلم عنده سنه ونص رودينا عندها 3 شهور الحمد لله شوفتي ياختي كبرنا إزاي وبقينا أمهـــات هاه قوليلي أخبارك إيه ؟ آخر حاجه عرفتها إنك إتجوزتي وبعدها مبعتيش جايه الطريق ولا شو ؟ كمان كنت بعيط طول مانا بقرأ حقيقي مش متخيله وصلتي لكده مبسوووطه حاسه بجد ممكن أدخل الجنه بسببك زي قولتلك زمـــان طمنيني عليكي يا وقوليلي مبســوطه جوازك الدنيا ماشيه ربنا رزقك بالزوج الصالح كنا دايما بنتكلم عنه لا روايات وقصص عالمية مجاناً PDF اونلاين قراءة وتحميل قصص مترجمة بأنواعها المختلفة سواء رومانسية أو توثيقية خيالية حكايات وحكايات التراث العالمي أجمل القصص وأحلى الحكايات للكبار والصغار فيها المتعة الجمال والذكاء والتشويق والاثارة تناسب الأعمار للأطفال والبالغين

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
فى الحلال
رواية

فى الحلال

ــ رقيه طه

صدرت 2019م
فى الحلال
رواية

فى الحلال

ــ رقيه طه

صدرت 2019م
من الاعلى مبيعاً مميّز
عن رواية فى الحلال:
نبذة من الرواية :

أنهت سلمي ما تبقي في مطبخها من أطباق ثم قررت الجلوس علي حاسبها قليلا لتعرف آخر الأخبار ..
فتحت حسابها علي موقع الفيس بوك وألقت نظره سريعه علي الرسائل ولكنها سرعان ما شهقت بشده ونظرت للشاشه بذهول لعدة لحظات ثم قفزت من مكانها بسعاده وقالت :
حـــــفــصـــــــــه ؟ أخيـــــــــرا بقي !!
وعلي الفور قامت بفتح الرسالة وكان محتواها :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سلـــمي وحشتيني وحشتيني وحشتيني فـــــوق ما تتخيلي ، عاوزه أقولك إني أخيـــرا عرفت أقعد علي النت بعد الفتره دي كلها وقريت كل الرسايل اللي إنتي كتبتيها طـــول المده دي ، انا تقريبا سهرت علي الرسايل بتاعتك طـول الليل والبنت نامت علي حجري وانا برضو مٌصره أقعد لحد ما أخلصهم كلهم قبل ما أنام ..
اه صحيح نسيت أقولك ، انا معايا دلوقتي مسلم عنده سنه ونص و معايا رودينا عندها 3 شهور الحمد لله ، شوفتي ياختي كبرنا إزاي وبقينا أمهـــات ، هاه إنتي قوليلي أخبارك إيه ؟
آخر حاجه عرفتها إنك إتجوزتي وبعدها بقي مبعتيش حاجه ، قوليلي في حاجه جايه في الطريق ولا شو ؟
كمان عاوزه أقولك إني كنت بعيط طول مانا بقرأ الرسايل بتاعتك ، حقيقي مش متخيله إنك وصلتي لكده ، مبسوووطه فـــــوق ما تتخيلي ، حاسه بجد إني ممكن أدخل الجنه بسببك زي ما قولتلك زمـــان ..
طمنيني عليكي يا سلمي وقوليلي أخبارك إيه ؟ مبســوطه في جوازك ولا الدنيا ماشيه إزاي ؟ ربنا رزقك بالزوج الصالح اللي كنا دايما بنتكلم عنه ولا لا ؟
الترتيب:

#22

40 مشاهدة هذا اليوم

#26

2K مشاهدة هذا الشهر

#189

335K إجمالي المشاهدات
عدد الصفحات: 364.
المتجر 3 أماكن الشراء
رقيه طه ✍️ المؤلفة
مناقشات ومراجعات
جميع الحقوق محفوظة للمؤلف 🏛 الناشر
QR Code