اسكريبت/سندي ومأمني للكاتبة/تسنيم محمد... 💬 أقوال الكاتبه/تسنيم محمد صبحي 📖 كتاب يومياتي

- 📖 من ❞ كتاب يومياتي ❝ الكاتبه/تسنيم محمد صبحي 📖

█ اسكريبت سندي ومأمني للكاتبة تسنيم محمد صبحي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ _ماما كريم جوه ف الاوضه =اه ياكنزي ابتسمت بخبث وبشر ودخلت جبت تلج من الفريزر اوضة أخويا وحطيت التلج ضهره _عاااااااا ايه يازفتة حد يصحي كدا حسبي الله فيكي ياشيخة وربي لهردهالك فضلت أضحك وانا كتر ضحكي خلاص فصلت =أعلى مافخيلك تركبو ياكيمو هههههههه _غوري وشي =غايرة اهو ماتزوقش رمى المخدة عليا ماشية بس ضحكت =مامااااع _ايه يابت صوتك عالي الجيران هيشتكو صوتك =بقا أنا راضية ذمتك الشارع دا برقتي _ايوه ياختي ابقي خلي الرقة تنفعك =احم احم عن اذنك ــــــــــــــــــــــــــــــــــ _الو ياكنزي افتحيلي الباب اللِ ورا علشان ابوكي لو عرف اني لسه مجتش هيقتلني =اممم وهتدفعلي كام ياعنيا _هدفع اللي تعوزيه افتحي الباب =لا يابا عايزه فلوسي تبقا ايدي الأول _هتلاقي ياأخرة صبري الدولاب شنطة فيها كيسين شيبسي تاخدي واحد مش هكررها =حاضر يسطا متقلقش هاكل غير فتحتله ونط دخل الاوضه وعمل نفسه نايم _فين الصايع سهران بره =لا والله يابابا ادخل اوضتو وهتلاقيه _ماشي دخل بابا ينام لكريم أذله واخوفه كتاب مجاناً PDF اونلاين 2024

إنضم الآن وتصفح بدون إعلانات
❞ اسكريبت/سندي ومأمني



للكاتبة/تسنيم محمد صبحي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

_ماما كريم جوه ف الاوضه

=اه ياكنزي

ابتسمت بخبث وبشر ودخلت جبت تلج من الفريزر ودخلت اوضة كريم أخويا وحطيت التلج على ضهره

_عاااااااا ايه يازفتة حد يصحي حد كدا حسبي الله فيكي ياشيخة وربي لهردهالك

فضلت أضحك وانا من كتر ضحكي خلاص فصلت

=أعلى مافخيلك تركبو ياكيمو هههههههه

_غوري من وشي

=غايرة اهو ماتزوقش

رمى المخدة عليا وانا ماشية بس ضحكت

=مامااااع

_ايه يابت صوتك صوتك عالي الجيران هيشتكو من صوتك

=بقا أنا راضية ذمتك في حد ف الشارع دا برقتي

_ايوه ياختي ابقي خلي الرقة تنفعك

=احم احم عن اذنك

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

_الو ياكنزي افتحيلي من الباب اللِ ورا علشان ابوكي لو عرف اني لسه مجتش هيقتلني

=اممم وهتدفعلي كام ياعنيا

_هدفع اللي تعوزيه بس افتحي الباب

=لا يابا أنا عايزه فلوسي تبقا ف ايدي الأول

_هتلاقي ياأخرة صبري ف الدولاب شنطة فيها كيسين شيبسي تاخدي واحد واحد واحد بس ياكنزي مش هكررها

=حاضر يسطا متقلقش مش هاكل غير واحد

فتحتله الباب ونط دخل الاوضه وعمل نفسه نايم

_فين كريم ياكنزي الصايع دا لسه سهران بره

=لا والله يابابا ادخل اوضتو وهتلاقيه نايم

_ماشي ياكنزي

دخل بابا ينام ودخلت لكريم علشان أذله واخوفه من إني أفتن عليه

_أكيمو

_يانعم

=لا اتظبط كدا يسطا دانت تحت التهديد

_تعرفي تخرسي

=حاضر انا غايرة يابطوط

_بطوط ف عينك يابت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

=تعالى أقولك سر ياواد ياكريم

_خير ان شاء الله الواحد مش بيرتاحلك

=خير ياضنايا

_يابت اعدلي طريقة كلامك جتك قرف

=القرف مش لسه هيجيلي مهو قاعد معايا اهو

_كنزييييي انا ماشي

=يسطا اهدي كدا عليا دانا ف مقام اختك المهم قرب ودانك هقولك سر بس اوعدني متقولش لحد

قرب وروحت فجأه واحده قولت

=توووووووووووووووووووت

_ااااه منك لله يابعيدة اخرة اللي يثق ف بت اااه ودني والله مانا سايبك

جري ورايا وانا بضحك وهو مش طايقني

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

=بقولك ايه ياكريم

_يانعم

=هو لو انسان شرب سم فيران هيموت

_جربي ومتشليش هم اه والله يلا جربي وهدفعلك حساب السم

ضحكت وقولتله

=انت عارف ياكريم

_لا مش عارف

=غور ياكريم بجد دانت فصيل والله

_يابنتي دانا أقعد ف الفرن بس ماأقعدش معاكي

=انينينيننيني

ــــــــــــــــــــــــــــــ

=تخيل ياكريم الحياة من غيري ايه بتعيط ليه دانا بقولك تخيل

_يابنتي داهتبقا أجمل حياة اه والله الواحد هيكون مرتاح راحه ومش هيلاقي حد يقاسمه ف حاجة دا يامساء الهنا

=أصلا

_وفصلا يابنتي

=طب تخيل كل الناس زيي دايانهار قمر وسلكان وجدعنه وحنية وجنان

_لا دا يانهار تخلف وغبااء يلهوييي

=بس بس يابني دانت مش مقدر نعمة وجودي اصلا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

=كريم

_ها

=ماذا لو طلبت طلب

_هقولك لا ياكنزي مش معايا فلوس

=ناس مني ومن دميي

_وربي هستلف فلوس بس صوتك المعفن دا مسمعهوش

=محدش فيهممممم شاااال همي

_انا هغور انا هغور مش هقولك تغوري انتي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

_كنزي عندك دم وبتعيطي

بصتله وعيني مليانه دموع

_ايه يابنتي اهدي واحكي اللي حصل

=اشتريلي

_انتي موراكيش الا بطنك

=اه هاتلي شويبس وشوكلت والا هعيط

_ خلاص والله هجبلك يابنتي دانتي تؤمري

ابتسمت واتبسطت بوجود أخ زي دا ف حياتي.



ـــــــــــــــــــــــ

اسكريبت: سندي ومأمني

للكاتبه/تسنيم محمد صبحي. ❝
مساهمة من:

الكاتبه/تسنيم محمد صبحي

منذ 7 شهور
5
0 تعليقاً 0 مشاركة
نتيجة البحث