❞ بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم على بركة الله نبدا الجزء الثالث من روايه 13ساعه ........................ ليلى. الوه ياشادي شادي. ايوه ياقلبي ليلى. انا حدتلك معاد مع بابا شادي. بجد ياقلبي ليلى. بجد ياعمري المعاد يوم الجمعه ياشادي شادي. ماشي ياقلبي يوم الجمعه الساعه 8صباحا استيقظ شادي من النوم شادي. ليلى دا اسعد يوم في حياتي ياقلبي ليلى. وانا كمان ياقلبي يارب بابا يوافق شادي. يارب الساعه 8مساءا من يوم الجمعه شادي وصل الى بيت ليلى شادي. مساء الخير ياعمى ابو ليلى. مساء الخير يابنى عامل ايه شادي. الحمدلله ياعمى ابو ليلى. قولي بقي شغال فين وعندك شقه ولا لا شادي. ايوه ياعمى شغال في الصحافه وعندي شقه ابو ليلى. ماشي ياابنى ربنا يوفقك يارب شادي. ربنا يخليك ياعمى دخلت ام ليلى عليهم ام ليلى. مساء الخير شادي. مساء النور ياامى ام ليلى. ليلى تعالي عاوزاكى ليلى. حاضر ام ليلى. اي الى انتى جيبهولنا دا جايبه واحد من الشارع يطمع فينا وفي فلوسنا ليلى. لا شادي مش كده شادي شغال وجدع ومحترم واهم حاجه اننا بنحب بعض ياعني ايحافظ عليا ام ليلى. الجوازه دي مش اتم وابقي ورينى اتتجوزو ازاي ليلى. والله اموت نفسي لو مش اتجوزنا الام. طربتها بالقلم اخرسى اياكى اسمعاك بتقولي كده تاني خرجت الام من الاوضه ودخلت على شادي بص يابني احنا معندناش بنات للجواز. وقف شادي مستغرب لى كده ياامي انا بحب ليلى والله اشيلها في عينى الام. لا مفيش جواز واتفضل امشى ليلى. بتبكى وتبص لشادى شادي خرج من البيت وركب العربيه ليلى. الوه ياشادي وبتبكى بفترا شادي. متبكيش احنا لبعض مامحصل محدش يقدر يفرقنا عن بعض غير ربنا والموت سبيني اتصرف تانى يوم الصبح قبل شادي ليلى واتفسحو وقدو يوم جميل مع بعض الام كانت بعتى واحد يراقب ليلى رجعت ليلى البيت مبسوطه وفرحانه الام. كنتى فين ليلى. كنت مع واحده صحبتي الام. صحبتك ولا شادي ليلى. اه كنت مع شادي ومش اسيبو لحظه الام. ضربتها بالقلم خشي الاوضه ومفيش خروج تاني الام اتصلت علي اتنين عشان يضربو شادي عشان يبعد عن ليلى ماشي شادي في الطريق بالعربيه لقى عربيه بتحجز على وقف بالعربيه لقى اتنين مسكو ونزلو ضرب فى وقع شادي على الارض بعد شويه لقى ام ليلى بترن الام. بضحكه ههه اعمل اكتر من كده لو مبعتش عن بنتى والمره الجايه بموتك ياشادي شادي. مش فارقه معايا حياتي بس انا مش اسيب ليلى قفلت الام السكه تاني يوم شادي بيدور على ابو مش لقى جى صديق شادي بيقولو ابوك في القسم ياشادي شادي. اى بيعمل ايه حصل ايه ام ليلى لبست ابوك قضيه شادي. اي شادي. اتصل على ام ليلى شادي. الوه انا اسيب بنتك بس طلعى ابويا ام ليلى. عين العقل يابني شادي متنرفز اوى وقبل ليلى ليلى خلاص خلصت لحد كده ليلى. بتقول ايه ياشادي شادي. كلو الى ابويا انا استحمل كل حاجه بس كلو الا ابويا ليلى. بدموع وانهيار شادي انا بحبك اوى مقدرش اعيش من غيرك وحضنت شادي شادي. حضنها وانا كمان بحبك والله رجعت ليلى البيت وعلت صوتها على امها وفضلت تصرغ وانهارت ومسكت السكينه وقطعت شريانها ودخلت المستشفى الام. ليلى ردي عليا ياحبيبتي انا الي السبب لو جرالك حاجه مش اسامح نفسي ابدا خلاص اجوزكو لبعض ياليلى والله بس قومي ياحبيبتي بعد شويه فاقت ليلى الام خدتها بالحضن واتصلت على شادي شادي عما عرف انها في المستشفى وجى جرى شادي. مالك ياقلبي انتى كويسه ليلى . الحمدلله ياقلبي الام. الخطوبه الخميس الجاي ياشادي شادي. بجد الام اه بجد اتخطبو شادي وليلى شادي بعد شهر راح بيت ليلى وقال لامها عاوزين نعمل الفرح بقي اي رايكم الخميس الجاي الام ماشي معاد حلوه الف مبروك ياولاد. ............... انتهى الجزءالثالث. انتظرونا في الجزءالرابع الكاتب/احمدرفعت ا. ❝ ⏤احمد رفعت محب
❞ بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم على بركة الله نبدا الجزء الثالث من روايه 13ساعه ............ ليلى. الوه ياشادي شادي. ايوه ياقلبي ليلى. انا حدتلك معاد مع بابا شادي. بجد ياقلبي ليلى. بجد ياعمري المعاد يوم الجمعه ياشادي شادي. ماشي ياقلبي يوم الجمعه الساعه 8صباحا استيقظ شادي من النوم شادي. ليلى دا اسعد يوم في حياتي ياقلبي ليلى. وانا كمان ياقلبي يارب بابا يوافق شادي. يارب الساعه 8مساءا من يوم الجمعه شادي وصل الى بيت ليلى شادي. مساء الخير ياعمى ابو ليلى. مساء الخير يابنى عامل ايه شادي. الحمدلله ياعمى ابو ليلى. قولي بقي شغال فين وعندك شقه ولا لا شادي. ايوه ياعمى شغال في الصحافه وعندي شقه ابو ليلى. ماشي ياابنى ربنا يوفقك يارب شادي. ربنا يخليك ياعمى دخلت ام ليلى عليهم ام ليلى. مساء الخير شادي. مساء النور ياامى ام ليلى. ليلى تعالي عاوزاكى ليلى. حاضر ام ليلى. اي الى انتى جيبهولنا دا جايبه واحد من الشارع يطمع فينا وفي فلوسنا ليلى. لا شادي مش كده شادي شغال وجدع ومحترم واهم حاجه اننا بنحب بعض ياعني ايحافظ عليا ام ليلى. الجوازه دي مش اتم وابقي ورينى اتتجوزو ازاي ليلى. والله اموت نفسي لو مش اتجوزنا الام. طربتها بالقلم اخرسى اياكى اسمعاك بتقولي كده تاني خرجت الام من الاوضه ودخلت على شادي بص يابني احنا معندناش بنات للجواز. وقف شادي مستغرب لى كده ياامي انا بحب ليلى والله اشيلها في عينى الام. لا مفيش جواز واتفضل امشى ليلى. بتبكى وتبص لشادى شادي خرج من البيت وركب العربيه ليلى. الوه ياشادي وبتبكى بفترا شادي. متبكيش احنا لبعض مامحصل محدش يقدر يفرقنا عن بعض غير ربنا والموت سبيني اتصرف تانى يوم الصبح قبل شادي ليلى واتفسحو وقدو يوم جميل مع بعض الام كانت بعتى واحد يراقب ليلى رجعت ليلى البيت مبسوطه وفرحانه الام. كنتى فين ليلى. كنت مع واحده صحبتي الام. صحبتك ولا شادي ليلى. اه كنت مع شادي ومش اسيبو لحظه الام. ضربتها بالقلم خشي الاوضه ومفيش خروج تاني الام اتصلت علي اتنين عشان يضربو شادي عشان يبعد عن ليلى ماشي شادي في الطريق بالعربيه لقى عربيه بتحجز على وقف بالعربيه لقى اتنين مسكو ونزلو ضرب فى وقع شادي على الارض بعد شويه لقى ام ليلى بترن الام. بضحكه ههه اعمل اكتر من كده لو مبعتش عن بنتى والمره الجايه بموتك ياشادي شادي. مش فارقه معايا حياتي بس انا مش اسيب ليلى قفلت الام السكه تاني يوم شادي بيدور على ابو مش لقى جى صديق شادي بيقولو ابوك في القسم ياشادي شادي. اى بيعمل ايه حصل ايه ام ليلى لبست ابوك قضيه شادي. اي شادي. اتصل على ام ليلى شادي. الوه انا اسيب بنتك بس طلعى ابويا ام ليلى. عين العقل يابني شادي متنرفز اوى وقبل ليلى ليلى خلاص خلصت لحد كده ليلى. بتقول ايه ياشادي شادي. كلو الى ابويا انا استحمل كل حاجه بس كلو الا ابويا ليلى. بدموع وانهيار شادي انا بحبك اوى مقدرش اعيش من غيرك وحضنت شادي شادي. حضنها وانا كمان بحبك والله رجعت ليلى البيت وعلت صوتها على امها وفضلت تصرغ وانهارت ومسكت السكينه وقطعت شريانها ودخلت المستشفى الام. ليلى ردي عليا ياحبيبتي انا الي السبب لو جرالك حاجه مش اسامح نفسي ابدا خلاص اجوزكو لبعض ياليلى والله بس قومي ياحبيبتي بعد شويه فاقت ليلى الام خدتها بالحضن واتصلت على شادي شادي عما عرف انها في المستشفى وجى جرى شادي. مالك ياقلبي انتى كويسه ليلى . الحمدلله ياقلبي الام. الخطوبه الخميس الجاي ياشادي شادي. بجد الام اه بجد اتخطبو شادي وليلى شادي بعد شهر راح بيت ليلى وقال لامها عاوزين نعمل الفرح بقي اي رايكم الخميس الجاي الام ماشي معاد حلوه الف مبروك ياولاد. ........