█ حصرياً جميع الاقتباسات من أعمال المؤلِّفة ❞ حبيبه محمد الأشرم ❝ أقوال فقرات هامة مراجعات 2025 الكاتبه 17 سنة الغربيه كاتبه شامله(روايات خواطر أسكريبتات قصص) خبرة 4 سنوات فى مجال الكتابة تسعى دائما للتطور والافضل , وتعمل دائماً وجاهدة لتكون مستوى عالِ الإحترافيه والمهارة هذا المجال الرائع وهي أبدع الكُتاب المصريين
الكاتبه حبيبه محمد ،17 سنة، من الغربيه ،كاتبه.شامله(روايات،خواطر،أسكريبتات،قصص) خبرة 4 سنوات فى مجال الكتابة تسعى دائما للتطور والافضل , وتعمل دائماً وجاهدة لتكون في مستوى عالِ من الإحترافيه والمهارة في هذا المجال الرائع وهي من أبدع الكُتاب المصريين.
❞ بعصبيه وزعيق يعني إيه هربت؟؟ _بص في الارض بخوف مِنه وقال بتقطع: ه.. هربت ياباشا زعق بغضب: خلال نص ساعه لو ملقتهاش قدامي قول علي نفسك يارحمان يارحيم فاهمم _هز رأسه بسرعه وخوف ومشي من قدامه بسرعه _ولع سيجارته بغضب وقعد علي الكرسي بِشموخ وقال: هتروحي مني فين ياحور مسيري الاقيكي وأندمك علي كل مره هربتي فيها صدقيني وطفي سيجارته وقام خرج من البيت بأكمله وركب سيارته ومشي في مكان تاني ☜بقلم حبيبه محمد☞ كانت بتجري وسط الزرع ومش عارفه هي فين وبتعيط وبتقول: يارب انا مليش غيرك يارب لو رجعت لِجود هيقتلني ونبي يارب خليك معايا وبصت وراها بخوف لأن الوقت كان متأخر وهي بتجري وخايفه يرجعها تاني او يلاقيها فضلت تجري لحد ما خبطت في صخره صغيره مكنتش باينه من الزرع ووقعت علي الارض بفزع حور: بألم اهه رجلي منك لله يا جود منك لله إنت السبب في الي انا فيه وقامت وهي بتتألم من رجليها وكملت مشي... عدي دقايق ولقت نفسها في شارع مليان ناس فضلت تبص حواليها وقرأت اسم الشارع وكان مكتوب (شارع العمده) فضلت ماشيه وكانت لابسه بيجامه وماشيه ب شعرها البني وكان فيه بعض التكسيرات تزينه وتعطيه شكل جميل بصت لقت بنت ماشيه وقفتها وقالت لو سمحت... قاطع كلامها عربيه وقفت قدامها ونزل منها شخص وكان ينظر لها نظرات توعد وغضب إتصدمت من الشخص الي قدامها وجريت وكانت رجليها بتإلمها ومجروحه.... ❝ ⏤حبيبه محمد الأشرم
❞ بعصبيه وزعيق يعني إيه هربت؟؟ _بص في الارض بخوف مِنه وقال بتقطع: ه. هربت ياباشا زعق بغضب: خلال نص ساعه لو ملقتهاش قدامي قول علي نفسك يارحمان يارحيم فاهمم _هز رأسه بسرعه وخوف ومشي من قدامه بسرعه _ولع سيجارته بغضب وقعد علي الكرسي بِشموخ وقال: هتروحي مني فين ياحور مسيري الاقيكي وأندمك علي كل مره هربتي فيها صدقيني وطفي سيجارته وقام خرج من البيت بأكمله وركب سيارته ومشي في مكان تاني ☜بقلم حبيبه محمد☞ كانت بتجري وسط الزرع ومش عارفه هي فين وبتعيط وبتقول: يارب انا مليش غيرك يارب لو رجعت لِجود هيقتلني ونبي يارب خليك معايا وبصت وراها بخوف لأن الوقت كان متأخر وهي بتجري وخايفه يرجعها تاني او يلاقيها فضلت تجري لحد ما خبطت في صخره صغيره مكنتش باينه من الزرع ووقعت علي الارض بفزع حور: بألم اهه رجلي منك لله يا جود منك لله إنت السبب في الي انا فيه وقامت وهي بتتألم من رجليها وكملت مشي.. عدي دقايق ولقت نفسها في شارع مليان ناس فضلت تبص حواليها وقرأت اسم الشارع وكان مكتوب (شارع العمده) فضلت ماشيه وكانت لابسه بيجامه وماشيه ب شعرها البني وكان فيه بعض التكسيرات تزينه وتعطيه شكل جميل بصت لقت بنت ماشيه وقفتها وقالت لو سمحت.. قاطع كلامها عربيه وقفت قدامها ونزل منها شخص وكان ينظر لها نظرات توعد وغضب إتصدمت من الشخص الي قدامها وجريت وكانت رجليها بتإلمها ومجروحه. ❝
❞ بتبكي وبتقول ليه ياعمو دا انا قد بنتك حرام عليك ليه تتجوزني ياعمو بيقولها الراجل اتجوزك ايه يابنتي دا كلام بردو دا انتي قد بنت بنتي البنت : امال جبتني هنا ليه وجوزتني ليه هشام: انا جوزتك لابني فهد هتعرفيه حالن مليكه : فهد فهد مين؟ وفجأه بينزل راجل ذو بنيه ضخمه وجسد رياضي وطويل وذو غمازات وعيون زرقه وحواجبه مقطبين وكان سامع صوت بكاء طفله وبيكون نازل نزله فخمه لا تليق الا به وبيقول اي دا هشام بيه هنا وبرجليه لا دا القصر نور هشام: احترم نفسك ومتنساش اني ابوك فهد : ههه ابويا ما علينا اي الي جايبك هنا ومين البت الي انت جايباها دي هشام : يا داده هانم ياداده هانم الداده هانم : ايو ياهشام بيه هشام: خدي مليكه واكليها وطلعيها فوق هانم: حاضر يابيه هشام: تعالا يافهد عاوزك فهد : ماشي اما نشوف اخرتها معاك ياهشام بيه فهد وهو ماشي كان بيحسس وبنعرف انو اعمي وهنعرف بعدين هو اعمي ليه فهد : اهه انتي ياهانم مش قولتلك تحوشي الطرابيزه دي من هنا هشام: اتخض وراح عشان يمسكه فهد حاش ايدو بغضب وقالو متقلقش ياهشام بيه انا لسه بصحتي بردو هشام: بيبصلو بكسره ماشي يابني فهد : امم قولي بقي مين الزباله الي جايبه معاك دي هشام: احترم نفسك يافهد دي اشرف منك وليها اسم فهد: بخبث امم طب والهانم الي انت محموأ ليها اووي كدا تبقي اسمها ايه وبعدين دي شكلها صغيره عليك ياهشام باشا. 😉 هشام: احترم نفسك واسمها مليكه وكمان دي مش ليا دي مراتك يفهد فهد : بزعيق وعصبيه نااااعممم مرات مين...... ❝ ⏤حبيبه محمد الأشرم
❞ بتبكي وبتقول ليه ياعمو دا انا قد بنتك حرام عليك ليه تتجوزني ياعمو بيقولها الراجل اتجوزك ايه يابنتي دا كلام بردو دا انتي قد بنت بنتي البنت : امال جبتني هنا ليه وجوزتني ليه هشام: انا جوزتك لابني فهد هتعرفيه حالن مليكه : فهد فهد مين؟ وفجأه بينزل راجل ذو بنيه ضخمه وجسد رياضي وطويل وذو غمازات وعيون زرقه وحواجبه مقطبين وكان سامع صوت بكاء طفله وبيكون نازل نزله فخمه لا تليق الا به وبيقول اي دا هشام بيه هنا وبرجليه لا دا القصر نور هشام: احترم نفسك ومتنساش اني ابوك فهد : ههه ابويا ما علينا اي الي جايبك هنا ومين البت الي انت جايباها دي هشام : يا داده هانم ياداده هانم الداده هانم : ايو ياهشام بيه هشام: خدي مليكه واكليها وطلعيها فوق هانم: حاضر يابيه هشام: تعالا يافهد عاوزك فهد : ماشي اما نشوف اخرتها معاك ياهشام بيه فهد وهو ماشي كان بيحسس وبنعرف انو اعمي وهنعرف بعدين هو اعمي ليه فهد : اهه انتي ياهانم مش قولتلك تحوشي الطرابيزه دي من هنا هشام: اتخض وراح عشان يمسكه فهد حاش ايدو بغضب وقالو متقلقش ياهشام بيه انا لسه بصحتي بردو هشام: بيبصلو بكسره ماشي يابني فهد : امم قولي بقي مين الزباله الي جايبه معاك دي هشام: احترم نفسك يافهد دي اشرف منك وليها اسم فهد: بخبث امم طب والهانم الي انت محموأ ليها اووي كدا تبقي اسمها ايه وبعدين دي شكلها صغيره عليك ياهشام باشا. 😉 هشام: احترم نفسك واسمها مليكه وكمان دي مش ليا دي مراتك يفهد فهد : بزعيق وعصبيه نااااعممم مرات مين. ❝